گردان‌های قسام ویدیویی را که وعده داد بود منتشر کرد + فیلم مادر سید حسن نصرالله درگذشت منطقه هسته‌ای اصفهان به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری می‌شود ایتالیا کمک‌هایش به آنروا را از سر گرفت پیغام قسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اردوغان: تمام فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را متوقف کردیم تایید لایحه حجاب در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ازسرگیری مذاکرات باواسطه میان تل‌آویو و حماس (۵ خرداد ۱۴۰۳) چه‌ کسانی باید برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) استعفا دهند؟ انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟ اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳) دیدار خانواده‌های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است + فیلم
سرخط خبرها

تمدید رایگان گذرنامه شهروندان ایرانی خارج از کشور

  • کد خبر: ۳۱۰۲۸
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
تمدید رایگان گذرنامه شهروندان ایرانی خارج از کشور
وزارت امور خارجه ایران در اطلاعیه‌ای از تمدید یکساله و رایگان گذرنامه‌های شهروندان ایرانی مقیم و غیرمقیم تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ توسط نمایندگی‌های ایران خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در اطلاعیه‌ای از تمدید یک ساله و رایگان گذرنامه‌های شهروندان ایرانی خارج از کشور خبر داد.

براساس این اطلاعیه، گذرنامه‌های عادی آن دسته از شهروندان ایرانی که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برند (اعم از مقیم و غیر مقیم) و در شرایط متأثر از شیوع بیماری کووید-۱۹ امکان بازگشت به کشور را ندارند و یا به دلیل کم بودن اعتبار باقیمانده گذرنامه‌شان با مشکلات اقامتی مواجه شده‌اند، از تاریخ ارائه درخواست برای مدت یک سال تا تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ توسط نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور به صورت رایگان تمدید شود.

در این اطلاعیه آمده است: در پی محدودیت‌های ایجاد شده بعد از شیوع کرونا در سراسر جهان و ایجاد مشکل در ارسال پست سیاسی به برخی از کشور‌ها بدلیل توقف غالب پرواز‌های بین المللی، صدور گذرنامه جدید برای شهروندان ایرانی در برخی از کشورها، با مشکلاتی مواجه شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: از این رو وزارت امور خارجه، موضوع را در ستاد گذرنامه کشور طرح کرد و مقرر شد گذرنامه‌های عادی آن دسته از شهروندان ایرانی که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برند (اعم از مقیم و غیر مقیم) و در شرایط متأثر از شیوع بیماری کووید- ۱۹ امکان بازگشت به کشور را ندارند و یا به دلیل کم بودن اعتبار باقیمانده گذرنامه‌شان با مشکلات اقامتی مواجه شده‌اند، از تاریخ ارائه درخواست برای مدت یکسال تا تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ توسط نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور به صورت رایگان تمدید شود.

در پایان این اطلاعیه عنوان شده است: روشن است که ارائه این تسهیلات تنها مختص کشور‌هایی است که ارسال پست سیاسی به آن‌ها امکانپذیر نیست و شامل کشور‌هایی که از این نظر دارای شرایط عادی هستند، نمی‌شود.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->