اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

توقف لیورپول در دربی بندر + خلاصه بازی

  • کد خبر: ۳۱۳۰۹
  • ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
توقف لیورپول در دربی بندر + خلاصه بازی
لیورپولی‌ها در نخستین بازی رسمی پس از شیوع کرونا به پیروزی نرسیدند.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، امشب در ادامه هفته سی‌ام لیگ جزیره، دیدار حساس تیم‌های لیورپول و اورتون برگزار شد و در پایان دو تیم در یک بازی نه چندان دلچسب، به تساوی بدون گل رضایت دادند. لیورپولی‌ها که تا پیش از این دیدار با 22 امتیاز اختلاف نسبت به من‌سیتی در صدر قرار داشتند، با 2 3 غایب بزرگ پای به میدان نبرد در دربی حساس بندر لیورپول گذاشتند.

 

محمد صلاح و رابرتسن، دو بازیکنی بودند که شاید به خاطر مصدومیت با تشخیص کلوپ، در این دیدار به میدان نرفتند. مینامینو، بازیکن ژاپنی تازه وارد لیورپولی‌ها نیز در این بازی به میدان رفت اما عملکرد خیلی خوبی نداشت. شاید بدترین خبر برای کلوپ مصدومیت کیتا باشد که در نیمه دوم این مسابقه رخ داد.

 

لیورپول با قبول این تساوی، 83 امتیازی شد و حالا با منچسترسیتی 23 امتیاز فاصله دارد، البته شاگردان پپ گواردیولا فردا شب آخرین دیدار هفته سی‌ام را در مصاف با برنلی برگزار خواهندکرد و این فرصت را دارند تا اختلاف را به 20 برسانند. هرچند بعید است امسال قهرمان لیگ جزیره تیمی جز لیورپول باشد، اما پپ و شاگردانش نیم‌نگاهی به لغزش‌های احتمالی آنفیلدی‌ها خواهندداشت.

 

اورتون نیز با تساوی در این دیدار، 38 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول جای گرفت.

 

در ادامه این رقابت‌ها و در چارچوب هفته سی‌ویکم، لیورپول روز چهارشنبه 4 تیرماه در آنفیلد خالی از تماشاگر به مصاف کریستال پالاس خواهدرفت.

 

 
 
گزیده صحبت‌های یورگن کلوپ در خصوص این دیدار را در زیر بخوانید.
 

بازی یک مبارزه واقعی بود. هر دو تیم نشان دادند که درک کرده اند که این یک دربی است؛ حتی بدون تماشاگر. دیداری درگیرانه و فیزیکی بود. شما دربی هایی که قبلا داشتیم را دیده بودید. آنها هیچ وقت بهتر از این نبودند.هر دو تیم دیوانه وار مبارزه کردند و در نهایت، بازی خیلی جذابی نشد.

ما می توانیم نسبت به این بازی در گودیسون پارک، خیلی بهتر شویم. بازی درگیرانه ای بود و ما برای آن آماده بودیم. بازیکنان کاملا آماده بازی بودن. من کار دفاعی مان را واقعا دوست داشتم. پرس از جلو، پرس در خط میانی و پرس متقابلِ خوب. ما توپ گیری زیادی انجام دادیم."

لیورپول در دیدار بعدی باید مقابل کریستال پالاس به میدان برود و امیدوارم تیمم خلاقیت بیشتری داشته باشد و نمایشی هجومی تر ارائه بدهد:" البته می خواهیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنی. ما باید در موقعیت ها، بهتر کار کنیم؛ در پاس دادن توپ، شوت در لحظه مناسب و ارسال ها.

ما نیمه دوم را بهتر آغاز کردیم اما اورتون واقعا خوب دفاع کرد. آنها تلاش کردند تا مراقب سادیو مانه و ترنت الکساندر آرنولد باشند و ما به اندازه کافی هوشیار نبودیم تا از فضاها برای بازیکن دیگری استفاده کنیم. من بازی دیروز پالاس را تماشا کردم و آنها تیم خوبی هستند. کار سختی داریم."

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->