تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران
سرخط خبرها

وضعیت تراژیک ورزشگاه غدیر اهواز + عکس

  • کد خبر: ۳۱۵۵۹
  • ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
  • ۱
وضعیت تراژیک ورزشگاه غدیر اهواز + عکس
ورزشگاه غدیر اهواز در فاصله کمتر از ۱۰ سال از افتتاح شرایط فوق‌العاده عجیبی را تجربه می‌کند و به لانه گنجشک‌ها و عنکبوت‌ها تبدیل شد‌ه‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که هنوز یک دهه نیز از عمر ورزشگاه غدیر اهواز نمی‌گذرد، این ورزشگاه به دلیل مشکل مالکیتی و عدم تخصیص اعتبار برای حفظ و نگهداری آن، اکنون بدون استفاده مانده و به لانه کبوترها و گنجشک‌ها تبدیل شده است.


 این ورزشگاه که در محدوده شمال‌غربی اهواز در کنار جاده اهواز – اندیمشک در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار ساخته شده است پس از ۱۷ سال  در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسید و تاکنون میزبان مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیایی تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان بوده است. 
 

وضعیت تراژیک ورزشگاه غدیر اهواز + عکس

 

بخشی از سقف سالن همکف و طبقه سوم ورزشگاه تخریب شده، رختکن‌ها و سایر اتاق ها وضعیت خوبی ندارند و تجهیزاتی که میلیارد تومان برای آن ها هزینه شده بود، فرسوده شده اند. خاک و تار عنکوبت ها محوطه درونی ورزشگاه و سالن ها را پوشش داده است. زمین چمن به خاک تبدیل شده بود و چیزی به اسم چمن دیگر به چشم نمی آید.
 
 

تا همین چند سال پیش با حضور دو تیم استقلال خوزستان و فولادخوزستان، هر هفته شاهد حداقل برگزاری یک مسابقه در این استادیوم بودیم ولی با افول استقلال اهواز و سقوط استقلال خوزستان و سرانجام با کوچ فولادخوزستان به فولاد آره‌نا، این ورزشگاه در حال تبدیل شدن به یک مخروبه است.


با توجه به اینکه پروژه‌هایی مثل این ورزشگاه شهر اهواز بودجه گزافی را بلعیده و البته هرگز به بهره برداری کامل نرسیده و حالا در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته‌اند، شاید لازم باشد دستگاه ورزش ایران یکبار برای همیشه تکلیف خود را با نحوه فعالیت های عمرانی مشخص کند، تا بیش از این شاهد از بین رفتن سرمایه ها نباشیم.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
مسئولین بی عرضه اهواز وخوزستان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->