رئیس صداوسیما از حمایت دولت برای بازسازی ساختمان شیشه‌ای خبر داد ویدئو | دلتنگی همایون شجریان برای پدرش کارگردان برنده اسکار از غزه حمایت کرد «کیم نواک» در جشنواره ونیز مورد تقدیر قرار گرفت «شب نقد تهران» با یاد اکبر نبوی آغاز می‌شود پیکر احمد پژمان در آستانه بازگشت به وطن عدالت در حمایت از تئاتر استانی | وعده معاون امور هنری ارشاد درنگی بر قصه ملک محمد | نمایشگاه نقاشی « گاه نگاه» در نگارخانه هنگام مشهد «هری پاتر» با حضور یک چهره قدیمی رنگ‌وبوی نوستالژیک گرفت کنسرت رایگان همایون شجریان در تهران برگزار می شود + تاریخ و محل اجرا ایرج صغیری درگذشت + علت فوت حال اکبر زنجانپور رو به بهبود است (۱۰ شهریور ۱۴۰۴) «پیرپسر» با فروش ۱۵۱ میلیارد تومانی صدر گیشه را فتح کرد ایران من، موضوع دهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان عدالت فرهنگی با ۱۰۰ کتابخانه سیار کلید خورد «کنکل» همچنان در بلاتکلیفی | قسمت چهاردهم هم به پخش نرسید بلیت فیلم‌ها در روز ملی سینما نیم‌بها است مدیرکل دفتر موسیقی: بیشتر سالن‏‌های کنسرت تاییدیه آتش‌‏نشانی گرفتند انیمیشن یوز با آغاز سال تحصیلی اکران می‌شود آخرین خبر از حال اکبر زنجانپور (۹ شهریور ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند

  • کد خبر: ۳۱۸۰۲۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فضای نقد در حوزه اقتصاد باز است و رسانه‌ها باید با جسارت بیشتری واقعیت‌ها را بیان کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (۴ اسفند ۱۴۰۳)، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «تولید ملی و رسانه» با حضور فعالان حوزه اقتصاد و جمعی از اصحاب رسانه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

فیروز ابراهیمی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی مسائل اقتصادی اظهار کرد: رسانه به‌عنوان چشم بینای جامعه، تلاش‌های بسیاری در حوزه اطلاع‌رسانی انجام می‌دهد و باید قدردان این نقش تأثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی تولید در کشور گفت: ما در تولید با چند ابربحران مواجه‌ایم که امکان برنامه‌ریزی را از ما گرفته‌اند. بحران انرژی، قاچاق سازمان‌یافته سوخت، بحران نقدینگی و تورم مداوم، سه عاملی هستند که تولید را به ورطه نابودی کشانده‌اند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ضمن انتقاد از بی‌برنامگی در حوزه تولید، بر ضرورت ایفای نقش رسانه‌ها در این زمینه تأکید کرد و افزود: متأسفانه ما طی چهار دهه پس از انقلاب، هیچ نسخه‌ای از دانشگاه‌ها برای حل این بحران‌ها دریافت نکرده‌ایم. این در حالی است که رسانه‌ها می‌توانند همانند دانشگاه‌ها، در حوزه اقتصاد نسخه بپیچند و راهکار ارائه دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط‌قرمزی داشته باشند، تصریح کرد: من به‌عنوان فردی که بیش از ۲۴ سال در بخش خصوصی فعالیت کرده‌ام، همواره نقد‌های تندوتیز داشته‌ام، اما هیچ‌گاه از سوی نهاد‌های نظارتی تذکری دریافت نکرده‌ام. این نشان می‌دهد که فضای نقد در حوزه اقتصاد باز است و رسانه‌ها باید با جسارت بیشتری واقعیت‌ها را بیان کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم رسانه‌های ما، به‌عنوان چشم جامعه، بدون ترس و واهمه، مسائل اقتصادی را بررسی کنند و برای حل بحران‌های موجود، راهکار ارائه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->