رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

رونمایی استارتاپ ژاپنی از ماسک هوشمند

  • کد خبر: ۳۱۸۵۸
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰
رونمایی استارتاپ ژاپنی از ماسک هوشمند
استارتاپی ژاپنی از ماسک هوشمندی که به گوشی تلفن هوشمند وصل می‌شود رونمایی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، شرکت ژاپنی دونات رباتیکس سازنده این ماسک هوشمندِ متصل به اینترنت است که علاوه بر تبدیل پیام‌های صوتی به پیام متنی روی گوشی تلفن، می‌تواند این پیام‌ها را از ژاپنی به هشت زبان دیگر ترجمه کند.

این ماسک که با نام «سی‌ماسک» شناخته می‌شود، تمام استاندارد‌های یک ماسک بهداشتی را دارد، اما در عین حال می‌تواند با بلوتوث به تلفن هوشمند یا تبلت وصل شود، گفتار را به متن تبدیل کند، مکالمه برقرار کند و یا صدای کسی را که ماسک زده، برای مکالمه تقویت کند.

تایسوکه اونو، مدیر عامل شرکت دونات رباتیکس به رویترز گفت: «سال‌ها سخت تلاش کردیم تا ربات بسازیم و هم اکنون از آن فن‌آوری استفاده کردیم تا ابزاری را تولید کنیم که پاسخگوی تغییر شکل جامعه در دوران کرونا باشد.»

ژاپن نخستین بازار برای عرضه این ماسک است به طوریکه ۵ هزار ماسک از ماه سپتامبر به قیمت ۳ هزار و ۹۸۰ ین (حدود ۳۷ دلار) در این بازار فروخته می‌شود. با این حال این شرکت در نظر دارد ماسک‌های تولیدی خود را در ایالات متحده آمریکا، اروپا و چین نیز عرضه کند.

ارسال پیام و ترجمه پیام‌ها طبق گفته شرکت دونات رباتیکس نخستین کارکرد‌های این ماسک خواهد بود، اما قرار است به زودی امکانات دیگری از جمله واقعیت مجازی نیز به این ماسک اضافه شود.
 
منبع:عصرایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->