فراخوان همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران منتشر شد نگاهی به خلقت انسان و تنهایی بشر | نمایش «آرکتایپ» روی صحنه تماشاخانه استاد نوری صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ آغاز اکران سیار فیلم موسی کلیم‌الله آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته | ادامه رکوردزنی دایناسور اهدای شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز به ورنر هرتزوگ فیلم ماموریت غیرممکن در راه جشنواره کن دانلود قسمت پانزدهم سریال پایتخت ۷ + تماشای آنلاین ناصر جاهدنیا، هنرمند شناخته شده مشهدی، مدیرعامل بنیاد ملی پویانمایی ایران شد اکران آنلاین «مستند قصه‌ها» پرتره‌ای از هوشنگ مرادی کرمانی استوری به مثابه تست بازیگری | درباره بازیگر خردسال نقش سالار معمولی در «پایتخت ۷» دوبلور‌های انیمیشن فوتبالیست‌ها مهمان برنامه ۱۰۰۱ می‌شوند ترخیص علی دهباشی از بیمارستان کمدی «در مدت معلوم ۲» در مسیر تولید انیمیشن ناگفته نماند، در راه فرانسه دلیل توقیف سریال ۸۷ متر، از زبان کیانوش عیاری میزبانی مبلمان شهری از آرایه های خلاقانه هنری | گزارشی از بخش آذین بندی جشنواره هنر‌های شهری نوروز ۱۴۰۴ مشهد آموزش داستان نویسی | تداوم حافظه (بخش پنجم) نقش هایی از «شاهنامه» بر یکی از گران ترین ساعت های جهان وقتی هنوز نامحرمیم
سرخط خبرها

تهیه‌کننده برنامه محفل: اگر تولیداتمان جذاب نباشد، باختیم

  • کد خبر: ۳۲۰۸۷۰
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
تهیه‌کننده برنامه محفل: اگر تولیداتمان جذاب نباشد، باختیم
تهیه‌کننده «محفل» گفت: اگر برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب می‌شوند و اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطب‌پسند و تاثیرگذار، نجنبیم در مقابل دشمن باختیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید محمدحسین هاشمی‌گلپایگانی درباره هشدار اخیر رهبری در قبال تهدیدات نرم‌افزاری دشمن در پاسخ به اینکه یکی از راهکار‌های عملی در این پیکار رسانه‌ای تولیدات فرهنگی و هنری تاثیرگذار است، اظهار کرد: ما زمانی عادت کرده بودیم منفعل عمل کنیم و برایمان یک تهاجم فرهنگی و مسئله‌ای فراهم کنند و ما هم برویم دنبال راه چاره و دلیلش بگردیم و در نهایت هم عنوان کنیم که ذائقه مردم عوض شده است؛ در حالی که اعداد و ارقام در برنامه‌ای مثل «محفل» نشان می‌دهد ذائقه مردم عوض نشده است. سال گذشته بود که این برنامه به عنوان برنامه پربیننده در فضای مجازی مطرح شد؛ آن هم محفلی که قرآنی است.

او تاکید کرد: اتفاقا ذائقه مردم ما مسئله نیست، اگر محتوای خوب و خوش‌ساخت و جذاب به مردم بدهیم قطعا جذب برنامه می‌شوند.

این تهیه‌کننده با اشاره به تاثیرگذاری برنامه «محفل»، یادآور شد: برنامه «محفل» با وجود برنامه‌های مختلف در شبکه نمایش خانگی و طنز‌هایی که تولید شدند، دیده شد؛ آن هم در میان پلتفرم‌هایی که برخی از آنها کار‌های فجیعی می‌سازند.

او افزود: قبل از اینکه برای ما عملیاتی ترتیب بدهند ما باید عملیات ترتیب دهیم و جلوتر باشیم. برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب می‌شوند. اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطب‌پسند و تاثیرگذار، نجنبیم، باختیم. اینطور نیست که ما هر چه بسازیم مخاطب مجبور می‌شود ببیند. اگر کار خوب نسازیم راه‌ها (رسانه‌ها)‌ی دیگر را انتخاب می‌کند. فضای مجازی می‌بیند، اینستاگرام می‌بیند. باید محتوای خوب ارائه دهیم تا مخاطب پای تلویزیون بنشیند و ببیند.

این تهیه‌کننده سپس درباره نقش تاثیرگذار تلویزیون در مقابل این تهدیدات نرم بیان کرد: آمار‌ها گویای همه چیز است. تلویزیون باید خودش را به‌روز کند، نترسد و رنگ نبازد. تلویزیون زمانی حکمفرمای اول رسانه‌ای کشور بود و باید باز هم به آن فضا برگردد.

هاشمی گلپایگانی در پایان در پاسخ به اینکه «محفل» به عنوان یک برنامه معارفی و دینی برای تاثیرگذاری عمیق‌تر چقدر تلاش کرده تا خود را به‌روز و مخاطبان بیشتری را جذب کند، اظهار کرد: محفل در طول مدتی که ساخته شده، تلاش کرده مطالعه و سوژه‌یابی عمیق‌تری داشته باشد و تاکنون، هم در فضای مجازی و هم در تلویزیون مخاطبان زیادی داشته و از هفت کانال مهم دنیا هم پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «محفل» با حضور چهره‌های بین‌المللی قرآنی از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->