علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است
سرخط خبرها

آغازبه‌کار ستاد رسانه‌ای پایش تولید در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۲۲۶۴
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
آغازبه‌کار ستاد رسانه‌ای پایش تولید در  خراسان رضوی
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: هدف ستاد رسانه‌ای پایش تولید، قوی‌تر شدن پیوند رسانه‌ها، صنعت و اقتصاد با تولید است.

طنین همتی/شهرآرانیوز، عباس محمدیان ۹ تیرماه در نشست خبری صنعت و معدن با اصحاب رسانه که در تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، درباره آغازبه‌کار ستاد رسانه‌ای پایش تولید در استان اظهار کرد: تولید، صنعت و رسانه ۳ ضلع مثلث هدف‌گذاری برای ستاد رسانه پایش است. بنابراین تبیین جایگاه اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی در تقویت نگرش جامعه و سرمایه‌گذاری ازجمله اهداف این ستاد است که دنبال خواهیم کرد.


وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارتباط صنعت و رسانه باعث شناساندن ظرفیت‌های تولید در کشور خواهد شد، افزود: این ستاد  گسترش اطلاع‌رسانی با محوریت مؤلفه جایگاه صنایع کوچک در اقتصاد و بهبود فضای کسب‌وکار را در پیش دارد که امیدواریم با ظرفیت جبهه رسانه بتوانیم گام مؤثری در بهبود کسب‌وکار برداریم.


محمدیان افزود: امروز جذب سرمایه‌گذار یکی از نیازهای ضروری استان است که امیدواریم بستر آن فراهم شود. امیدواریم بتوانیم ستاد پایش را به‌عنوان نماد و الگو برای تحقق شعار سال استفاده کنیم و این ظرفیت جبهه رسانه استان را غنیمت بشماریم.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم کنند و این اتفاق لزوم حرکت گروه است، ادامه داد: یکی از کارکردهای مهم جبهه رسانه و ستاد پایش آگاهی‌بخشی به طیف متنوع مخاطبان است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: ارتباط بین رسانه و صنعت کمترین خواسته است که ستاد با جدیت دنبال خواهد کرد.


وی گفت: امروز تأثیرگذارترین شبکه استانی رسانه ملی و بزرگ‌ترین رسانه مکتوب و برخط را در خراسان داریم که این ظرفیت نهفته استان می‌تواند از بزرگ‌ترین حامیان صنعت، تولید و اقتصاد باشد.


محمدیان در ادامه اظهار کرد: رسانه‌ها باید تصمیمات غلط دولت‌ها را اصلاح کنند تا به رشد تولید و آگاهی جامعه کمک شود. تصمیمات غیرکارشناسی بعضی دولت‌ها برای نظام هزینه‌ساز است و از سوی دیگر افکار عمومی برای اصلاح ساختار اقتصاد نیازمند عزم جدی جبهه رسانه است. بنابراین رسانه باید به این بخش وارد شود و آگاهی‌دهنده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->