جایگاه اختصاصی CNG برای تاکسی‌ها پزشکان بدون کارت خوان ممنوع الخروج می‌شوند خودرو‌های فرسوده مشمول عوارض بیشتر پایش ۹۳۵ واحد اقامتی برای مناسب سازی در مشهد وثیقه‌های بانکی اجرایی نمی‌شود سهمیه بندی بنزین، عامل افزایش مصرف گاز قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و ارز امروز در مشهد ۹۸/۰۹/۱۷ جذب ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی سقف وام ازدواج در سال ۹۹ معادل ۳۰ میلیون تومان تعیین شد جزئیات لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور منتشر شد/پیش بینی ۹۸ هزار میلیارد تومان درآمد‌های نفتی + پیوست‌ها قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز ۹۸/۰۹/۱۷ + جدول آغاز فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو از امروز ۱۷ آذرماه ایجاد صندوق‌های مشترک ارزی برای جذب سرمایه‌گذار ۶ روز فعالیت، ۸۶۷۰ میلیارد تومان سرمایه افزایش رغبت سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در مشهد میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۹ چقدر است؟ ۲۲ درصد از بخش فرار مالیاتی وصول شد رقیب چینی فیروزه نیشابور در بازار پلمب ۳۰ واحد متخلف در مشهد مردم این منطقه الگو هستند
خبر ویژه

کمبودی در قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه نیست

  • کد خبر: ۳۲۶۴
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی: ۹۰ درصد نمایندگی و کارت‌های گارانتی در کشور بدون اطمینان و ثبات هستند.

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی با بیان اینکه ۹۰ درصد نمایندگی و کارت‌های گارانتی در کشور بدون اطمینان و ثبات هستند، گفت: کمبودی در بازار قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه وجود ندارد و تنها قیمت محصولات رشد قابل توجهی به خود گرفته است.

 

علی جمالی در رابطه با شرایط خدمات پس از فروش شرکت‌های لوازم خانگی که بازار ایران را ترک کرده‌اند، گفت: اکثر قطعات ماشین‌های لباسشویی در ایران داخلی‌سازی شده و تأمین این قطعات از طریق تولید داخلی انجام می‌شود و این در حالی است که تأمین بسیاری از قطعات یخچال و فریزرهای وارداتی از بازار آزاد به مراتب راحت‌تر از فرآیند گارانتی است.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تأکید کرد: بسیاری از محصولات وارداتی در ایران به‌طور دائم دارای نمایندگی نبودند و بازار خود را با این محصولات هماهنگ کرده است، از این‌رو بازار آزاد بدون توجه به شرکت‌های واردکننده و شرایط خدمات پس از فروش؛ به تولید، تأمین و عرضه لوازم‌ یدکی می‌پردازد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ تا ۹۰ درصد نمایندگی‌ها و کارت‌های گارانتی در سطح کشور بدون اطمینان و ثبات است و اتحادیه در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان، با شناسایی واحدهای نمایندگی و کارت‌های خدمات پس از فروش، آن دسته از خدمات که قابلیت انطباق با قوانین صنفی داشته‌اند را در چارچوب قانونی قرار داده‌ است.

 

جمالی گفت: لوازم‌ یدکی و مصرفی محصولاتی همچون یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی در کشور وجود دارد اما از ابتدای سال گذشته با افزایش قیمت بسیار زیادی روبرو شده است.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی بیان کرد: اتحادیه برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان شرایطی را فراهم کرده که قطعات و خدمات به‌صورت دقیق بررسی و قیمت‌گذاری شود و مصرف‌کنندگان می‌توانند اصالت قطعات و کیفیت خدمات را از اتحادیه استعلام بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}