تامین بیش از هزار تُن اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی توسط مجتمع فولاد خراسان رئیس کل بانک مرکزی: قیمت ارز به زودی متعادل می‌شود اصلاح ۲ درصدی بورس در هفته سوم مرداد کشف ۲۱ هزار لیتر ضدعفونی کننده تقلبی در خراسان رضوی جزئیات اخذ مالیات از خریداران سکه در سال ۹۸ تعلیق ۳۱۶ کارت بازرگانی در خراسان رضوی مشاغل مشارکتی، مشمول مالیات مقطوع می‌شوند خودرو‌های جدید ایران خودرو و سایپا که روانه بازار می‌شوند + مشخصات و تصویر زمان گرفتن وام با سهام عدالت + جزئیات جزئیات طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین | افراد فاقد خودرو یارانه بنزین می‌گیرند قیمت دارا یکم امروز ۲۳ مرداد ۹۹ تذکر ۱۹ نماینده مجلس به وزیر کار درباره افزایش حق مسکن کارگران تولید گوشت قرمز درتیر ماه در کشتارگاه‌های رسمی کشور به ٣٦,٢ هزار تن رسید اهمیت و تاثیرگذاری درب در دکوراسیون داخلی قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۲۳ مرداد ۹۹ عرضه سهام عدالت توسط بانک ملی و مشکلات واریز وجه ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ مرداد ۹۹ | سهامداران منتظر واریز چقدر پول باشند؟ کاهش پیامک‌های ورودی به اپراتور‌های همراه
خبر ویژه

کمبودی در قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه نیست

  • کد خبر: ۳۲۶۴
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کمبودی در قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه نیست
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی: ۹۰ درصد نمایندگی و کارت‌های گارانتی در کشور بدون اطمینان و ثبات هستند.

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی با بیان اینکه ۹۰ درصد نمایندگی و کارت‌های گارانتی در کشور بدون اطمینان و ثبات هستند، گفت: کمبودی در بازار قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه وجود ندارد و تنها قیمت محصولات رشد قابل توجهی به خود گرفته است.

 

علی جمالی در رابطه با شرایط خدمات پس از فروش شرکت‌های لوازم خانگی که بازار ایران را ترک کرده‌اند، گفت: اکثر قطعات ماشین‌های لباسشویی در ایران داخلی‌سازی شده و تأمین این قطعات از طریق تولید داخلی انجام می‌شود و این در حالی است که تأمین بسیاری از قطعات یخچال و فریزرهای وارداتی از بازار آزاد به مراتب راحت‌تر از فرآیند گارانتی است.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تأکید کرد: بسیاری از محصولات وارداتی در ایران به‌طور دائم دارای نمایندگی نبودند و بازار خود را با این محصولات هماهنگ کرده است، از این‌رو بازار آزاد بدون توجه به شرکت‌های واردکننده و شرایط خدمات پس از فروش؛ به تولید، تأمین و عرضه لوازم‌ یدکی می‌پردازد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ تا ۹۰ درصد نمایندگی‌ها و کارت‌های گارانتی در سطح کشور بدون اطمینان و ثبات است و اتحادیه در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان، با شناسایی واحدهای نمایندگی و کارت‌های خدمات پس از فروش، آن دسته از خدمات که قابلیت انطباق با قوانین صنفی داشته‌اند را در چارچوب قانونی قرار داده‌ است.

 

جمالی گفت: لوازم‌ یدکی و مصرفی محصولاتی همچون یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی در کشور وجود دارد اما از ابتدای سال گذشته با افزایش قیمت بسیار زیادی روبرو شده است.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی بیان کرد: اتحادیه برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان شرایطی را فراهم کرده که قطعات و خدمات به‌صورت دقیق بررسی و قیمت‌گذاری شود و مصرف‌کنندگان می‌توانند اصالت قطعات و کیفیت خدمات را از اتحادیه استعلام بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}