روابط اقتصادی خراسان و ترکمنستان در مسیری تازه توافق اقتصادی چین و آمریکا باعث نگرانی اروپا شاخص بورس آرام گرفت نبود برند با قدمت، نشان ناامنی اقتصاد ایران قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و ارز امروز در مشهد ۹۸/۱۰/۲۹ مصرف گاز بخش خانگی در مرز ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز ۱۰۸۰ دستگاه همودیالیز از تولیدکنندگان ایرانی خریداری شد وجود سم افلاتوکسین در شیرخام صحت ندارد راه‌اندازی سامانه حواله الکترونیک دارو‌های بیماران خاص و پیوند اعضا قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز ۹۸/۱۰/۲۹ +جدول روش تخصیص سهمیه بنزین به وانت‌ها از ۳ روز آینده تغییر می‌کند تاثیر سهمیه‌بندی بنزین بر سفر‌های استان خراسان رضوی فردا دوشنبه ۳۰ دی، آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه معیشتی قیمت روز گوشی موبایل در بازار امروز ۹۸/۱۰/۲۹+جدول بازار مسکن و کسادی معاملات احتمال افزایش بودجه سد شوریجه پزشکان ملزم به ثبت کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی تا ۳۰ بهمن شدند+سند ثبت نام بسته معیشتی تمدید نمی‌شود ۱۵ درصد مبالغ خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی پرداخت شد
خبر ویژه

کمبودی در قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه نیست

  • کد خبر: ۳۲۶۴
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی: ۹۰ درصد نمایندگی و کارت‌های گارانتی در کشور بدون اطمینان و ثبات هستند.

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی با بیان اینکه ۹۰ درصد نمایندگی و کارت‌های گارانتی در کشور بدون اطمینان و ثبات هستند، گفت: کمبودی در بازار قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه وجود ندارد و تنها قیمت محصولات رشد قابل توجهی به خود گرفته است.

 

علی جمالی در رابطه با شرایط خدمات پس از فروش شرکت‌های لوازم خانگی که بازار ایران را ترک کرده‌اند، گفت: اکثر قطعات ماشین‌های لباسشویی در ایران داخلی‌سازی شده و تأمین این قطعات از طریق تولید داخلی انجام می‌شود و این در حالی است که تأمین بسیاری از قطعات یخچال و فریزرهای وارداتی از بازار آزاد به مراتب راحت‌تر از فرآیند گارانتی است.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تأکید کرد: بسیاری از محصولات وارداتی در ایران به‌طور دائم دارای نمایندگی نبودند و بازار خود را با این محصولات هماهنگ کرده است، از این‌رو بازار آزاد بدون توجه به شرکت‌های واردکننده و شرایط خدمات پس از فروش؛ به تولید، تأمین و عرضه لوازم‌ یدکی می‌پردازد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ تا ۹۰ درصد نمایندگی‌ها و کارت‌های گارانتی در سطح کشور بدون اطمینان و ثبات است و اتحادیه در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان، با شناسایی واحدهای نمایندگی و کارت‌های خدمات پس از فروش، آن دسته از خدمات که قابلیت انطباق با قوانین صنفی داشته‌اند را در چارچوب قانونی قرار داده‌ است.

 

جمالی گفت: لوازم‌ یدکی و مصرفی محصولاتی همچون یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی در کشور وجود دارد اما از ابتدای سال گذشته با افزایش قیمت بسیار زیادی روبرو شده است.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی بیان کرد: اتحادیه برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان شرایطی را فراهم کرده که قطعات و خدمات به‌صورت دقیق بررسی و قیمت‌گذاری شود و مصرف‌کنندگان می‌توانند اصالت قطعات و کیفیت خدمات را از اتحادیه استعلام بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
سرخط خبرها
اقتصاد 13981029154344

{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}