آیا در مغز میکروب وجود دارد یا نه؟ عوارض جانبی دارو‌های رایج لاغری راهنمای ترک سیگار برای زنان کشف و ضبط چهل قلم داروی قاچاق و غیرمجاز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  آمادگی اورژانس پیش بیمارستانی برای پوشش مراسم دعای عرفه در مشهد انجام موفق اولین روش درمانی کم تهاجمی آرتروز زانو به روش GAE در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد تشدید نظارت‌های ۵۲ تیم سلامت محیط و کار بر عرضه و ذبح دام عید قربان در مشهد مردان به سلامت خود توجه کمتری نشان می‌دهند کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تب کریمه کنگو یک بیماری حاد تب‌دار و خونریزی‌دهنده است توصیه‌های طب ایرانی به مردان درباره بزرگی خوش‌خیم پروستات پیش‌بینی تداوم رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) روش صحیح مسواک زدن | آیا بعد از استفاده از دهانشویه باید دهان را شست؟ مقاومت آنتی بیوتیکی نتیجه مصرف خودسرانه و بیش از نیاز این دارو‌ها است توصیه‌های طب سنتی برای حفظ سلامت مردان
سرخط خبرها
همزمان با میلاد ثامن الحجج(ع) آغاز شد:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۲۶۵۰
  • ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی
همزمان با میلاد ثامن الحجج (ع)، اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری شهرآرانیوز، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به آغاز اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های خراسان رضویفرارسیدن سالروز تولد حضرت امام رضا (ع) و احتمال افزایش بار ترافیکی در مسیر‌های منتهی به مشهد، تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده است.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: در صورت افزایش بار ترافیکی، از عصر امروز از تردد موتورسیکلت و کامیون در مسیر‌های اصلی و بزرگراه‌های استان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این محدودیت مستثنا هستند.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان عادی است و طی ۲۴ساعت گذشته پنج فقره تصادف با هفت مجروح و یک فقره تصادف با یک کشته در جاده‌های این استان رخ داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیمای خراسان رضوی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->