قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی
سرخط خبرها

پرسپولیس - شاهین | سرخ‌ها به‌دنبال شکار شاهین

  • کد خبر: ۳۲۸۰۴
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
پرسپولیس - شاهین | سرخ‌ها به‌دنبال شکار شاهین
تیم فوتبال پرسپولیس که اصلی‌ترین مدعی عنوان قهرمانی است، امشب و از ساعت ۲۱ در ورزشگاه خالی آزادی به‌مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌رود تا با کسب ۳ امتیاز این مسابقه یک گام دیگر به کسب پوکر قهرمانی نزدیک شود.
احسان سرفرازی/ شهرآرانیوز - هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امشب با برگزاری ۳ مسابقه آغاز خواهد شد. درحالی‌که این رقابت‌ها بعد از وقفه‌ای تقریبا سه‌ماهه از هفته گذشته آغاز شده است، تیم فوتبال پرسپولیس که اصلی‌ترین مدعی عنوان قهرمانی است، امشب و از ساعت ۲۱ در ورزشگاه خالی آزادی به‌مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌رود تا با کسب ۳ امتیاز این مسابقه یک گام دیگر به کسب پوکر قهرمانی نزدیک شود. در سایر بازی‌های امشب و از ساعت ۲۰:۱۵ تراکتور برای عقب‌نماندن از کورس بالانشینان باید صنعت‌نفت را در تبریز به آتش بکشد، هرچند نفتی‌ها هم نیم‌نگاهی به ۳ امتیاز این بازی و کسب سهمیه آسیایی دارند و این‌موضوع کار تیم الهامی را سخت‌تر از قبل می‌کند.
در دیگربازی حساس امشب که از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه فولادشهر آغاز می‌شود، ذوب‌آهن در حضور لوکا بوناچیچ باید از سد پیکان عبور کند. بازنده این بازی یک گام دیگر به سقوط نزدیک می‌شود.


صدر و قعر دوباره به هم رسیدند
شاگردان یحیی گل‌محمدی هفته پرحاشیه‌ای را پشت‌سر گذاشتند. سرخ‌پوشان روز بعد از پیروزی ۳ بر ۱ برابر پیکان قعرجدولی، با انتشار پستی مشترک به اتفاقات درون‌باشگاه واکنش نشان دادند و شرایط را تحمل‌ناپذیر برشمردند. این پایان کار نبود، چراکه نامه باشگاه آنتورپ، عملا علیرضا بیرانوند را از ترکیب این تیم تا پایان فصل دور کرد؛ هرچند روز گذشته خواجه‌وند، مدیر حقوقی این تیم، اعلام کرد بیرو می‌تواند تا پایان فصل برای پرسپولیس به میدان برود.
حریف امروز سرخ‌پوشان، تیم فوتبال شاهینی است که خودش برای بقا باید از این مسابقه دست‌پر بیرون بیاید. تیم بوشهری بعد از آنکه از بازگشت میشو ناامید شد، نیمکت تیمش را به دست کریمیانِ جوان داد تا شاید او بتواند سهمیه این استان را در لیگ حفظ کند. شاهینی‌ها در دور رفت لیگ امسال، یکی از شکست‌های سنگینشان را در برابر همین پرسپولیس تجربه کردند؛ جایی‌که تیم کالدرون با ۵ گل پروبال شاهینی‌ها را چید.
یکی از نکات جذاب این مسابقه حضور ماکت هواداران در ورزشگاه است. طرحی که کارگزار پرسپولیس برای کسب درآمد از آن داد، ولی به‌خاطر قیمت بالای آن چندان مورد استقبال قرار نگرفت و تا دیروز فقط ۵۰۰ سفارش برای این موضوع ثبت شد.
در ۷ تقابل لیگ‌برتری ۲ تیم ۴ برد برای پرسپولیس، ۲ برد برای شاهین و یک تساوی به چشم می‌خورد. پرگل‌ترین بازی‌های ۲ تیم به برد ۴بر ۱ شاهین در لیگ نهم، برد ۴بر ۱ پرسپولیس در لیگ یازدهم و همچنین برد ۵بر ۰ پرسپولیس در لیگ نوزدهم برمی‌گردد. همچنین تنهاتساوی ۲ تیم مربوط به نخستین دیدار لیگ‌برتری‌شان در لیگ نهم بوده است. در این ۷ بازی تا‌به‌حال ۲۸ گل رد‌وبدل شده که ۱۷ گل سهم پرسپولیس و ۱۱ گل سهم تیم بوشهری بوده است.


مطهری: بازی با پایین‌جدولی‌ها سخت‌تر است
حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: هفته قبل با پیکان بازی کردیم و در فضای مجازی می‌بینیم که می‌گویند با تیم‌های پایین‌جدول بازی می‌کنیم و بازی‌های ما آسان است، اما دیدند پیکان خوب بازی کرد. همه تیم‌ها با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند. شاهین برای ما قابل احترام است و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و بتوانیم در مرحله اول نتیجه بگیریم و در پایان فوتبال قابل‌احترامی ارائه دهیم. وی افزود: تاکتیک تیم ما این است که همیشه هجومی بازی کنیم و هر بازیکن در این پازل تاکتیکی قرار بگیرد، باید گل‌زنی کند. فرقی نمی‌کند بازیکن ایرانی در بازی باشد یا خارجی و کار ما براساس کار گروهی است. خیلی مهم است شما یک تیم باشید. تیم ما هم این ویژگی را دارد. مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس هم گفت: وحید امیری بازیکنی انفجاری است و این‌گونه آسیب‌دیدگی‌ها در این سبک از بازی‌ها طبیعی است. متأسفانه محمد انصاری هم مصدوم شده است و ما سعی می‌کنیم به محمد نادری هم استراحت بدهیم تا با بهبود وضعیتش تمرین کند.


کریمیان: می‌خواهیم با امتیاز از تهران برگردیم
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید که تیمش به ۸۰درصد آمادگی رسیده و در ادامه لیگ می‌توانند امیدوار به بقا در این مسابقات باشند. مهرداد کریمیان روز گذشته درباره شرایط تیمش و آمادگی بازیکنانش برای جدال امروز گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب و صدرنشین پرسپولیس داریم. فکر می‌کنم که در این بازی باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد میدان شویم. بازیکنان ما تمرینات خوبی کردند و بعد از امتیاز مهم خانگی که گرفتیم، بدون محروم و مصدوم به‌مصاف پرسپولیس می‌رویم. امیدواریم که بازی آبرومندانه و درخور شأن شاهین به نمایش بگذاریم و با امتیاز برگردیم. در این راه به حمایت هوادارانمان نیاز داریم و آن‌ها باید دعا کنند که با امتیاز از تهران برگردیم و امیدوار باشیم در ادامه راه به ماندن در لیگ برتر فکر کنیم. سرمربی شاهین بوشهر در پایان در پاسخ به این سؤال که هنوز با میشو، سرمربی پیشین این تیم، در ارتباط است و از او مشاوره می‌گیرد، گفت: دیگر هیچ‌گونه ارتباط مشاوره‌ای با آقای میشو ندارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->