عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با شاهین شهرداری بوشهر

  • کد خبر: ۳۲۸۴۳
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با شاهین شهرداری بوشهر
ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با شاهین شهرداری بوشهر مشخص شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در بیست و سومین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت که این بازی در ساعت 21 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. از آنجایی که پرسپولیس برای بازی امشب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، وحید امیری و امید عالیشاه را در اختیار ندارد به همین دلیل یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم قصد دارد ترکیب جدیدی را برای بازی امشب به میدان بفرستد.


از تمرینات پرسپولیس این طور به نظر می‌رسد که بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور و مهدی عبدی 11 بازیکن پرسپولیس برای بازی امشب خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->