ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم!
سرخط خبرها

ترکیب پرسپولیس تهران مقابل شاهین بوشهر + ویدئو حواشی

  • کد خبر: ۳۲۹۲۲
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
ترکیب پرسپولیس تهران مقابل شاهین بوشهر + ویدئو حواشی
ترکیب تیم پرسپولیس در برابر شاهین اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی در غیاب پنج بازیکن اصلی تیمش، پا به استادیوم آزادی گذاشته تا بعد از پیروزی برابر پیکان در هفته گذشته، اینبار برابر شاهین بوشهر قرار گیرد.

 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، امید عالیشاه و وحید امیری پنج بازیکن غایب پرسپولیس برای این بازی هستند و بر این اساس یحیی با تغییراتی در ترکیب اصلی، شاگردانش را مهیای این جدال برابر یکی دیگر از قعرنشینان این فصل کرده است.

بوژیدار رادوشوویچ بعد از ماه‌ها فرصت این را به دست آورده که بار دیگر به ترکیب اصلی برسد. دروازه بان کروات سرخپوشان که علیرغم فرصت‌های کمی که داشته، آمار مناسبی از حیث بسته نگه داشتن دروازه از آن خود کرده، امیدوار است برابر شاهین بوشهر آن را ارتقا بخشد.


در خط دفاعی نیز سرخپوشان با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی پا به آزادی گذاشته‌اند و اینبار محسن ربیع خواه با حضور در سمت چپ جانشین محمد نادری شده است. شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری نیز سه بازیکن دیگر این پست محسوب می‌شوند.


با پایان محرومیت یک جلسه ای مهدی ترابی، او با بازگشت به ترکیب اصلی در کنار کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی برابر شاهین بوشهر به دنبال موقعیت سازی و گلزنی خواهند بود.


علی علیپور نیز که همچنان رویای خود برای تصاحب آقای گلی را دنبال می کند، امیدوار است از ضعف خط دفاعی شاهین بهره برده و به نتیجه لازم در این بازی دست یابد. در کنار او نیز مهدی عبدی بعد از درخشش در بازی قبلی بار دیگر از غیبت وحید امیری سود برده و به دنبال این است نشان دهد همانند دربی رفت، نمایشی که مقابل پیکان ارائه داده یک جرقه نبوده است.

 

همچنین پرسپولیسی‌ها در اقدامی جالب ماکت هواداران خود را روی سکوهای آزادی قرار دادند تا بازیکنان پرسپولیس در جریان مسابقه احساس تنهایی نکنند!

 

ویدئو ماکت هواداران پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه

 

تعداد بازدید : 2309
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->