مشهد، میدان طلایی سرمایه‌گذاری و رونق پایدار شهری فروش ۶۵ میلیون دلاری یک مجموعه هنری ارزشمند مشهد در زمینه مدیریت پسماند یک خوشه صنعتی کامل ایجاد کرده است دستگیری ۱۷ نفر از اراذل و اوباش در مشهد (۴ خرداد ۱۴۰۴) حاجی‌بگلو: سودآوری سرمایه‌گذاری در مشهد تضمین‌شده است استاندار خراسان رضوی: مصرانه پیگیر تعیین تکلیف کوهستان پارک شادی هستیم +فیلم قفل ۱۴ ساله اراضی وکیل‌آباد با تفاهم‌نامه جدید شهرداری مشهد باز می‌شود + فیلم ناصحی: شهرآرا، سنگر صداقت در مسیر خدمت به شهر و مردم است چلۀ فرهنگ‌بانی پژمان‌فر: شهرآرا اعتماد عمومی را جلب کرده است هوای مشهد در مرز ناسالم شدن (۳ خرداد ۱۴۰۴) یک شهر و یک شهرآرا چمران: سرمایه‌گذاری در مشهد آینده‌ساز است انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری مشهد و بانک تجارت برای جهش پروژه‌های شهری (۲ خرداد ۱۴۰۴) تلاش شهرداری و شورای شهر مشهد برای مقابله با چالش‌های فضای سبز و حمل‌ونقل مشهد (۲ خرداد ۱۴۰۴) شهرداری مشهد در مسیر درآمدزایی پایدار با نوآوری‌های مالی و اقتصادی مشهد در حوزه سرمایه‌گذاری‌های غیرساختمانی، شهری بکر و سرمایه‌پذیر است تأمین آب فضای سبز مشهد با مدل نوین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز اجرای پروژه عظیم عصمتیه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد خبر داد: هزینه ۱۳۰۰ میلیارد تومانی ساخت ایستگاه شهید فکوری خط دو مترو مشهد

  • کد خبر: ۳۳۰۱۵۹
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۴
  • ۱
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد خبر داد: هزینه ۱۳۰۰ میلیارد تومانی ساخت ایستگاه شهید فکوری خط دو مترو مشهد
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: ایستگاه شهید فکوری با ۹۰۰۰ متر زیربنا در ۳ طبقه در عمق ۲۷ متری ساخته و مجموعاً ۱۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۴، در آیین بهره‌برداری از ایستگاه پایانی خط دو قطارشهری (شهید فکوری) مشهد اظهار کرد: ایستگاه شهید فکوری با ۹۰۰۰ متر زیربنا در ۳ طبقه در عمق ۲۷ متری ساخته شده و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی افزود: محدوده تونل تا خود ایستگاه شهید فکوری بین شهید کاوه و شهید فکوری ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه مازاد داشته که مجموعاً ۱۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کیامرز بیان کرد: ما در شورای ششم نواقصی که از سال ۹۵ تا امروز بوده را اصلاح خواهیم کرد. دورنمای بسیار بزرگی برای اتمام کل عملیات خط دو شامل دپو طبرسی داریم که قول می‌دهیم پایان این دوره، پایان عملیات خط دو قطارشهری مشهد باشد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد ادامه داد: دورنمای خطوط سه و چهار را نیز خواهیم داشت. اقدام فوق‌العاده خوبی در شهر مشهد رخ داد، تونل‌های قطارشهری مشهد را هم‌زمان کار کردیم و در این دوره کل تونل‌های قطارشهری مشهد را به اتمام خواهیم رساند. مدیریت شهری در دوره‌های آینده می‌تواند ایستگاه به ایستگاه با پول کمتری راه‌اندازی کند.

وی اضافه کرد: دولت و شهرداری همت داشتند و این بودجه را تأمین کردند. شش ماه است شب و روز نداشتیم. ما هرچه داریم از کارگران قطارشهری است، کار اصلی را کارگران زحمتکش مترو مشهد انجام می‌دهند.

کیامرز خاطرنشان کرد: از آرزو‌های همه ما اتصال خطوط مترو به حرم مطهر رضوی بود که به‌زودی انجام می‌شود. شورای ششم در این زمینه زحمات زیادی کشیده است. این ایستگاه، ایستگاه انتهایی بوده و مسیر فکوری تا انتهای هفت‌تیر نیز در طرح جامع در نظر گرفته شده که امیدواریم این مسیر در آینده افتتاح شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
0
0
باتشکراز زحمات شما تشکر بابت مترو مشهد انشاالله مسئولین به فکر مترو گلبهار هم باشند همین مردم مشهد هستن که در گلبهار ساکن هستن و اینقدر تو این راه دور مردم به سختی آفتادن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->