وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است 
سرخط خبرها
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار

فراغتی با فوتبال

  • کد خبر: ۳۳۳۹۳
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
فراغتی با فوتبال
شهید علی عجم برای ورزش ارزش زیادی قائل بود و در برنامه روزانه‌اش بخشی از ساعات فراغت را به بازی در زمین فوتبال می‌گذراند. به نظر او آنچه انسان را از درگیری‌های روزمره فارغ و موجبات سلامتی اش را فراهم می‌کرد، ورزش بود
 در اوایل دی‌ماه سال ۱۳۳۸ در خانواده‌ای کشاورز پا بر عرصه وجود نهاد. ۵ سال اول ابتدایی را در زادگاهش خواند و برای ادامه تحصیل به گناباد رفت. سال ۱۳۵۷ با دریافت دیپلم، تحصیلش پایان یافت.
 
در دوران تحصیل زمانی که به روستا برمی‌گشت، کمک‌حال پدر در امور کشاورزی بود. بهمن سال ۱۳۵۸ راهی خدمت سربازی شد، دوره آموزشی را در بیرجند طی کرد و تیرماه ۱۳۶۰ به منطقه عملیاتی گیلان‌غرب اعزام شد و آذرماه همان سال بازگشت.
 
او یک‌سال‌ونیم بعد، خدمت را تمام کرد. از خدمت که بازگشت، ازدواج کرد که ثمره آن یک فرزند دختر است. سپس دوره تئوری و عملی رادیو را گذراند و به تعمیر رادیو روی آورد.
 
مدتی بعد به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. علی ازجمله جوانان صبور و علاقه‌مند به مطالعه بود. او در آخرین اعزامش به جبهه، به‌عنوان فرمانده توپخانه ۵ نصر خدمت می‌کرد که در تاریخ هشتم اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در هورالهویزه مفقود‍‌الاثر شد، مدتی بعد تصویر وی به‌عنوان اسیر از تلویزیون عراق پخش شد، اما تا سال ۱۳۷۴ هیچ نشانی از وی به دست نیامد. پس از ۱۱ سال اسارت، پیکر مطهر وی در سال ۱۳۷۴ در القرنه عراق پیدا شد و پس از تشییع در گلزار بهشت ابراهیم زیبد در خاک آرمید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->