جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار

فوتبالیستی که کشتی‌گیر بود

  • کد خبر: ۳۲۱۶۹
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
فوتبالیستی که کشتی‌گیر بود
شهید هادی قاسمی‌روشناوند از دوران دبستان به‌سمت ورزش رفت و به کشتی روی آورد. وی اوقات فراغتش را در باشگاه جوانان اسلامی و سالن صحرایی مشهد سپری می‌کرد و از مربیگری آقای نوذری در سالن صحرایی بهره‌مند شد و توانست مقام دوم وزن ۵۳ کیلوگرم مسابقات کشتی آموزشگاه‌های ناحیه‌یک مشهد را از آنِ خود کند. هادی علاوه بر پوشیدن دوبنده کشتی در زمین فوتبال نیز پا‌به‌توپ می‌شد.
به گزارش شهرآرانیوز| شهید هادی قاسمی‌روشناوند از دوران دبستان به‌سمت ورزش رفت و به کشتی روی آورد. وی اوقات فراغتش را در باشگاه جوانان اسلامی و سالن صحرایی مشهد سپری می‌کرد و از مربیگری آقای نوذری در سالن صحرایی بهره‌مند شد و توانست مقام دوم وزن ۵۳ کیلوگرم مسابقات کشتی آموزشگاه‌های ناحیه‌یک مشهد را از آنِ خود کند. هادی علاوه بر پوشیدن دوبنده کشتی در زمین فوتبال نیز پا‌به‌توپ می‌شد. از افتخارات وی در دوره راهنمایی و دبیرستان می‌توان به مقام دوم مسابقات فوتبال آموزشگاه‌های گناباد اشاره کرد و مدتی هم مربیگری باشگاه ورزشی عقاب را عهده‌دار بود و به تعلیم و تربیت علاقه‌مندان به کشتی می‌پرداخت. هادی در بیست‌ویکم مهرماه سال ۱۳۴۷ در مشهد متولد شد. تا شش‌سالگی در مکتب‌خانه قرآن را فراگرفت. دوران ابتدایی و سال اول دبیرستان را در مشهد پشت‌سر گذاشت و از سال دوم به‌همراه خانواده راهی گناباد شد و در آنجا به تحصیل ادامه داد. از نوجوانی به حضور در مراسم مذهبی مبادرت می‌ورزید و از اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید مهریار گناباد و شهید کامیاب مشهد بود. وی مدرسه را رها کرد و برای اولین‌بار در سال ۱۳۶۵ از طریق بسیج راهی جبهه شد و در خط پدافندی کربلای ۸ در شلمچه قرار گرفت و دومین‌بار در تاریخ ۳۰ فروردین سال ۱۳۶۷ به منطقه جنگی رفت و در گردان امام‌حسن (ع) از لشکر ویژه شهدا در میاندوآب مستقر شد. پس از ۴۵ روز به حلبچه رفت و در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات پدافندی حلبچه در خرمال بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد و در بهشت قاسم گناباد به خاک سپرده شد. هادی جوانی خوش‌رو و خوش‌خلق بود و علاوه بر علاقه‌مندی به مطالعه کتب ادبی، طبع شعری هم داشت و گاهی شعر می‌سرود. قطعه شعری به یاد مادر به‌نام باغ بهشت سروده شهید به یادگار مانده است: روی ماهت روح و روان است مرا / مهر تو قوت تن و قدرت جان است مرا/ در دل اندیشه تو گنج نهان است مرا / یک نگاه تو به از دو جهان است مرا.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->