آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی: الزامات بهداشتی فرودگاه مشهد در چند مرحله انجام می‌شود

  • کد خبر: ۳۳۸۷۴
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی: الزامات بهداشتی فرودگاه مشهد در چند مرحله انجام می‌شود
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از برنامه‌های بهداشتی و مراقبت‌های ویژه مسافران و خدمه در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی‌بنی افزود: اولین قدم الزام استفاده از ماسک در محیط فرودگاه مشهد بود که هم‌زمان با مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اجرا شد و پلیس فرودگاه برای تذکر به مسافران بدون ماسک، همکاری مناسبی با ما کرد. برخی مسافران که ماسک نداشتند نیز برای تهیه ماسک راهنمایی شدند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: قدم بعدی فاصله‌گذاری محل‌های نشستن مسافران است که مسافران ابتدا به این طرح بی‌توجه بودند، بنابراین محل‌های ممنوع برای نشستن را با روبان‌های هشدار مشخص کردیم و بستیم. در ادامه، مکان‌های ایستادن مسافران مانند گیت‌های پرواز، کانتر تهیه کارت پرواز و تحویل بار را با علامت‌گذاری مشخص کردیم و هر شرکت هواپیمایی نیز یک نفر را برای مدیریت و تذکر لازم به مسافران مأمور کرد تا از تراکم جمعیت جلوگیری کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی تأکید کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های فعال در رمپ پروازی هم رعایت می‌شود، به‌گونه‌ای که به شرکت‌های هواپیمایی اخطار داده شده است که در هر اتوبوس بیش از ۲۵ نفر سوار نشوند، اما به محض ورود مسافر به داخل کابین، مسئولیت‌های بهداشتی برعهده شرکت هواپیمایی خواهد بود.

امانی‌بنی تصریح کرد: بررسی شرایط بهداشتی هواپیما‌ها و چگونگی عملکرد شرکت‌های مختلف هواپیمایی با ما نیست، اما در جریان هستیم که تعداد زیادی از این شرکت‌ها با حساسیت و دغدغه فراوان مسافر پذیرش می‌کنند و اقلام بهداشتی همان ابتدای ورود به کابین به مسافر داده می‌شود.

وی ادامه داد: البته برخی دیگر از شرکت‌ها نیز هستند که دغدغه مالی برایشان در اولویت است و بدون ضابطه مسافر می‌گیرند که اعلام نام آنان و دادن تذکر در حیطه وظایف ما نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی به ضدعفونی فرودگاه اشاره کرد و گفت: عملیات ضدعفونی به‌طور مستمر انجام می‌شود و تاکنون موردی از نارضایتی مسافران گزارش نشده است. اولویت ما برای گندزدایی و دادن خدمات سالم به گروه‌های حساس مانند معلولان و سالمندان است و برای این موضوع، بخش خدمات ویژه فرودگاه مشهد همواره در حال ضدعفونی و دیگر اقدامات احتیاطی لازم است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->