نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

میلاد، قربانی بدترین تکل لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۴۴۳
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
میلاد، قربانی بدترین تکل لیگ برتر
ستاره سابق استقلال و تیم ملی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

مهاجم محبوب سابق آبی‌ها در سی‌وچهارسالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به‌زودی وارد دنیای مربیگری خواهد شد. میلاد میداوودی، ستاره روزهای نه‌چندان‌دور فوتبال ایران، امروز با انتشار متنی احساسی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او که با استقلال اهواز زیرنظر عیسی چمن‌آور، خود را به فوتبال جنوب معرفی کرد، در تیم بزرگ‌سالان استقلال اهواز درخشید و مرد اول سکوهای این تیم پرطرف‌دار جنوبی شد؛ تیمی که برخلاف امروزش، در اوج بود و محبوب!

 

شروع درخشش از پاس
میلاد برای خدمت سربازی به پاس رفت و همراه با این تیم به‌عنوان نایب‌قهرمانی در فصل84-85 رسید و سپس به استقلال اهواز بازگشت؛ سالی که قهرمانی با یک تصمیم اشتباه داوری از دست آبی‌های اهواز پرید و شاید همان تصمیم باعث افول این تیم شد و اگر قهرمانی به استقلال اهواز می‌رسید، اکنون این تیم وضع دیگری داشت. گل او به پرسپولیس در دقیقه92 که 3امتیاز شیرین را به استقلال اهواز داد، به‌همراه شادی فوق‌العاده وی، دلیلی بود تا ایرانی‌ها بفهمند او استقلالی است و یک روز او را در تیم آبی‌پوش پایتخت ببینند. حضور در الاهلی امارت در2 مقطع، 8 گل برای این تیم و قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی امارات، اندوخته میداوودی از شیخ‌های مولتی‌میلیاردر بود! او که در فوتبال ایران محبوب و محبوب‌تر می‌شد، راه محبوبیت در امارات را هم یاد گرفته بود، گل او برابر الوصل که با یک فریب بدنی و ضربه دقیق به ثمر رسید، آن‌قدر گزارشگر اماراتی را به وجد آورد که «یا میلاد یا صداره یا میداوودی» از زبانش نمی‌افتاد و مدام او را صدا می‌زد.

 

روزهای خوب در استقلال
میلاد پس از الاهلی، به استقلال اهواز بازگشت و خیلی زود به تقاضای پرویز مظلومی، راهی استقلال تهران شد؛ روزی که روزنامه استقلال برایش نوشت: «خوش آمدی کریستیانو میداوودی»! میداوودی که در کنار فرهاد مجیدی و مجتبی جباری، محبوبیت را روی سکوهای تیم آبی‌پوش پایتخت معنا می‌کرد، روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شد و حتی شعار اختصاصی برای او ساخته شد تا میلاد را دیگر با نام «واویلا واویلا» در ورزشگاه‌ها صدا بزنند، شعاری که انگار برای نام «میلاد میداوودی» ساخته شده بود. ستاره سابق استقلالی‌ها 38 بازی انجام داد و 15 گل به ثمر رساند.

 

حسرت گل زنی به برزیل
میلاد در تیم ملی بزرگ‌سالان ایران نیز 30 بار به میدان رفته، 6 گل زده، 6 گل پاس داده و علاوه بر گل‌هایی که به قطر، اندونزی، فلسطین، کویت و عمان زد، موقعیتی که در دقیقه90+4 برابر برزیل پس از ورودش از دست داد، در خاطر فوتبال‌دوستان باقی مانده است.

 

تکلی برای پایان زندگی ورزشی
نقطه پایان زندگی ورزشی میداوودی خیلی ساده رقم خورد! او بعد از تکل سعید سالارزاده در بازی با ملوان، دیگر آن میلاد سابق نشد و با اینکه به فوتبالش ادامه داد، دیگر آن درخشش سابق را نداشت. حضور در استقلال خوزستان، سیاه‌جامگان و سایپا در ادامه برای میداوودی در زندگی فوتبالی‌اش به جذابیت دوران استقلالش نبود تا اینکه تصمیم گرفت یک لیگ پایین‌تر بیاید و به تیم شهرش برود. میداوودی که در شهرش نیز قلب‌ها را تسخیر کرده بود، موفق شد تا به لیگ برتر صعود کند و فصل قبل نیز با زردهای زاگرس در لیگ حضور داشت. میداوودی در متن احساسی خود از حضورش در دنیای مربیگری گفته و اینکه شاید یک روز روی نیمکت استقلال بنشیند. قطعا این رؤیا برای او زود است. بچه جنوب باید شروع کند، جلو برود و پیشرفت کند که البته اصلا کار آسانی نیست آن هم در فضای کنونی فوتبال ایران که مربی شدن مهارت حاشیه‌ای هم می‌خواهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->