کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

سردار، عاشق سرمای روسیه

  • کد خبر: ۳۴۴۳۵
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
سردار، عاشق سرمای روسیه
سردار آزمون، ستاره ایرانی بعد از دورزدن تیم‌های اروپایی، بازهم در زنیت روسیه ماندنی شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هر فصل و در ماه‌های پایانی اخبار زیادی درباره فروش سردار آزمون به گوش می‌رسد. از آرسنال گرفته تا لیورپول و خلاصه اینکه این بازیکن ایرانی در ماه‌های پایانی فصل یک دور همه تیم‌های اروپایی را می‌زند، اما درنهایت در روسیه و در لیگ برتر این کشور به بازی خود ادامه می‌دهد.

البته نمی‌شود به سردار خرده‌ای گرفت و اذعان کرد رسانه‌ها از کسی خط می‌گیرند؛ چون پرداختن به سردار ازسوی رسانه‌های اروپایی است که آزمون، ارتباطی با آن‌ها ندارد. این فصل هم از این قاعده مستثنا نیست. صحبت از حضور سردار در تیم‌های مطرح ایتالیایی است؛ میلان و ناپولی. اما هیچ بعید نیست درنهایت سردار در زنیت به بازی خود ادامه دهد.
 
برای اینکه به ماهیت این خبر پی ببرید، کافی است مصاحبه سماک، سرمربی زنیت، را با اسپورت‌اکسپرس بار دیگر بخوانید. جایی که گفت: تاجایی‌که می‌دانم، باشگاه زنیت تاکنون هیچ پیشنهادی برای فروش این بازیکن دریافت نکرده است. قطعا سردار آزمون در شروع فصل جدید لیگ برتر روسیه در زنیت می‌ماند و این موضوع یک حقیقت است. تمام بازیکنان زنیت مثل جیوبا که خبر‌های زیادی هم درباره او منتشر می‌شود یا سردار آزمون که هر ۲ روز یک‌بار او را به تیمی می‌فرستند، با هیجان زیادی تمرین می‌کنند. خوش‌حالم که بازیکنان زنیت با تمرکز کامل و انگیزه بزرگی تلاش می‌کنند.

باوجود صحبت‌های سماک، باشگاه زنیت قیمت فروش سردار آزمون را تعیین کرده است؛ ۳۰ میلیون یورو. آیا باشگاه میلان یا ناپولی می‌توانند این مبلغ را برای خرید سردار تأمین کنند؟

سایت Calciomercato ایتالیا دراین‌باره می‌نویسد: باشگاه‌های میلان و ناپولی با بازشدن پنجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی برای جذب سردار آزمون رقابت خواهند کرد. باشگاه روسی برای فروش بازیکن توانمند ایرانی‌اش ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد و هیچ تصمیمی برای کاهش این قیمت ندارد، چون برای آن‌ها فروش سردار آزمون ضروری نیست.

به نظر می‌رسد پیش‌بینی سایت ایتالیایی، درست و موازی با صحبت‌هایی است که سماک مطرح کرده است؛ باشگاه زنیت قیمتی را روی سردار آزمون گذاشته که او را نگه دارد و اگر هم باشگاهی واقعا حاضر شود چنین‌عددی را برای خرید سردار هزینه کند، باشگاه زنیت می‌تواند به‌جای سردار یک بازیکن خوب دیگر دراختیار بگیرد. سردار این فصل و تابه‌اینجای کار ۱۴ گل زده است. این بدین معنی است که او یکی از بهترین گل‌زنان لیگ برتر روسیه به شمار می‌رود. کسب نتیجه در لیگ برتر روسیه برای زنیت آن‌قدر ارزشمند و درآمدزاست که به بهای آن قید فروش سردار را بزند.


سردار دوست دارد بماند

به نظر می‌رسد سردار با ادامه حضور در تیم زنیت بی‌میل نیست. او از زندگی در روسیه راضی است و همچنین با فضای بازی در لیگ برتر روسیه آشنا شده و شاید خیلی علاقه‌مند به تجربه فضای جدید نباشد؛ به‌ویژه‌که او بار دیگر می‌تواند با زنیت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. سردار آزمون به‌تازگی و در مصاحبه‌ای درباره چالش‌هایی که در رابطه او و زنیت ایجاد شد، گفت: عده‌ای می‌خواهند رابطه من و زنیت را خراب کنند؛ اما فکر نمی‌کنم بتوانند به هدفشان برسند.
 
واقعا کسی نمی‌تواند رابطه ما را تیره‌وتار کند، چون من به زنیت وفادار هستم و هر چه دارم از این باشگاه است. ارتباط فوق‌العاده‌ای میان من با هواداران، مدیران و بازیکنان باشگاه زنیت برقرار است و باور کنید از شرایط خودم در باشگاه رضایت کامل دارم. بعد از سه‌چهارماه قرنطینه به رستورانی رفتم تا غذا بخورم که متأسفانه یادم رفت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنم. بابت این موضوع از باشگاه زنیت و تمام بازیکنان و هواداران عذرخواهی کردم و الان هم همه‌چیز تمام شده است. تمرکزم را روی موفقیت زنیت گذاشته‌ام و مشکلی هم وجود ندارد. مدیران زنیت انسان‌های خوب و حرفه‌ای هستند که پیشرفت بازیکن هم برایشان مهم است.
 
نمی‌دانم منشأ این نوشته‌ها کجاست که می‌گویند عمدا جنجال می‌کنم که جدا شوم؟ بچه و غیرحرفه‌ای نیستم که برای انتقال به یک باشگاه دیگر چنین‌کار‌هایی را انجام بدهم. برای جدایی من از زنیت نیازی به حاشیه و جنجال نیست و متأسفم برای خبرنگار روسی که چنین‌موضوعی را نوشته است.


چه کسی به سردار مشاوره می‌دهد؟

توصیه‌های پدر در تصمیم‌گیری سردار در فصل آینده دخیل خواهد بود. خلیل آزمون که از بازیکنان قدیمی والیبال کشور به‌شمار می‌رود، نقش عمده‌ای در تصمیم‌گیری‌های سردار دارد. به واقع خلیل، مدیربرنامه سردار است و مشورت‌های او می‌تواند در جدایی سردار از زنیت دخیل باشد. البته می‌شود از مصاحبه سرمربی زنیت این‌طور برداشت کرد که نه باشگاه برنامه‌ای برای فروش سردار دارد و نه آزمون به‌دنبال جدایی از زنیت است. نه میلان و نه ناپولی، سردار در زنیت می‌ماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->