وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

نرگس مست بعد از توقف اکران سینمایی‌اش از امروز (۲۵ تیر) اکران آنلاین می‌شود

  • کد خبر: ۳۴۵۱۲
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
نرگس مست بعد از توقف اکران سینمایی‌اش از امروز (۲۵ تیر) اکران آنلاین می‌شود
اکران آنلاین فیلم سینمایی «نرگس مست» از امروز چهارشنبه ۲۵ تیر آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اکران آنلاین فیلم سینمایینرگس مست به نویسندگی و کارگردانی جلال‌الدین دری از امروز چهارشنبه ۲۵ تیر آغاز می‌شود.

 

فیلم سینمایی نرگس مست از ۲۳ بهمن سال گذشته روی پرده رفت، اما اکران آن به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما از تاریخ سوم اسفندماه ناتمام ماند. از امروز مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت با قیمت ۱۵ هزار تومان از طریق سامانه‌های فیلیمو و نماوا این فیلم را تماشا کنند.

 

نرگس مست به تهیه‌کنندگی عبدالله اسفندیاری پس از سه سال اکران شده است. این فیلم داستانی از زندگی چهار شاعر و تصنیف‌ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می‌کشد.

 

جلال‌الدین دری، که قبلا سریال «برابر با اصل» را ساخته بود، درباره فیلم نرگس مست و رویکردشان در ساخت و پرداخت آن گفته است:

«پروسه تولید «نرگس مست» از سال ۹۳ با نوشتن فیلمنامه شروع شد. در همان سال برای دریافت پروانه ساخت اقدام کردیم و آذرماه سال ۹۴ مجوز ساخت صادر شد. سال ۹۵ و درروز‌های پایانی اعتبار تاریخ پروانه ساخت تصمیم گرفتیم تولید فیلم را به هر نحوی که شده شروع کنیم.

 

«نرگس مست» با این تفکر ساخته شد که لطافت را به سینما برگرداند و جای خالی آن را یادآور شود. در فضایی که از جانب مسئولان به مردم و مردم نسبت به هم فشار وجود دارد این فیلم حرف تازه و لطیفی برای گفتن دارد. طبیعتاً هم فیلمساز از جامعه اثر می‌گیرد و هم جامعه از فیلم‌هایی که اکران می‌شود.
 
 
خیلی‌ها نمی‌دانند که زیباترین ترنم‌هایی که با آن احساس همذات‌پنداری و قرابت می‌کنیم یا برگرفته از ملودی‌های شیداست یا برگرفته از ملودی‌های عارف قزوینی است. اگر تصنیف «از خون جوانان وطن لاله دمیده» کهنه نمی‌شود و در هر برهه زمانی به نوعی سرود ملی دوم‌مان محسوب می‌شود به خاطر پشتوانه بسیار عجیب به‌نام ابوالقاسم عارف قزوینی است که باید امثال آن‌ها را بشناسیم و به آن‌ها افتخار کنیم.
 
 
زمانی تصمیم به ساخت «نرگس مست» گرفتیم که گسست و رهاشدگی در مقوله فرهنگ را احساس کردیم. شاید به‌نظر برخی این حرف شعاری به‌نظر برسد، اما بواقع دلمان می‌سوخت برای فرهنگ مملکتی که اصالت قدیمی‌ترین هنرش یعنی موسیقی با این سرعت تخریب می‌شود.»

 

سعید پورصمیمی، میترا حجار، مهدی پاکدل، هومن برق‌نورد، سیامک صفری، امیرحسین مدرس، متین ستوده، نگار عابدی، بهنام قربانی، مژگان اخلاقی، هستی فرحی و مهدی فرجوند بازیگران نرگس مست هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->