نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
سرخط خبرها

قیمت دلار امروز یکم مرداد به ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید

  • کد خبر: ۳۵۵۲۶
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
قیمت دلار امروز یکم مرداد به ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید
صرافی‌ها بانکی همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خرید و فروش ارز را نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش دادند؛ برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه یکم مرداد قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

 

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۶۵۰ تومان درج شده است.

 

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روز‌های آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی‌ها ۷۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.


بیشتر بخوانید: قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز یکم مرداد ۹۹

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

 

قیمت دلار که از در روز‌های اخیر وارد کانال ۲۶ هزار تومانی شده بود از ظهر روز یکشنبه مجدداً نزولی شده و هم اکنون به کانال ۲۲ هزار تومانی بازگشته است و پیش بینی‌ها بیانگر ادامه روند نزولی قیمت ارز در بازار است.

 

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است. احتمالاً در ساعات آتی قیمت ارز در بازار کاهش بیشتری داشته باشد.

 

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.
منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->