تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد
سرخط خبرها

جمعه خوش فوتسال

  • کد خبر: ۳۵۶۲
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
جمعه خوش فوتسال
برد مقتدرانه تیم هیئت خراسان در هفته اول لیگ بانوان با تساوی خوب فرش‌آرا در هفته هشتم لیگ مردان هم‌زمان شد

مژده رنگیان - هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی برگزار شد که مسابقه نماینده فوتسال استان با هشتمین دیدار فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال آقایان هم‌زمان بود. جایی که شاگردان فاطمه شریف برای نخستین دیدار لیگ برتر فوتسال بانوان به شیراز رفتند تا رو‌درروی پویندگان صنعت فجر این شهر قرار بگیرند و مردان مجید مرتضایی هم به قم سفر کردند تا دیداری دشوار با سوهان محمدسیما داشته باشند. دیداری که 4 امتیاز شیرین برای نمایندگان مشهد به همراه داشت. بانوان هیئت فوتسال خراسان رضوی میزبان شیرازی را 6 تایی کردند تا شروعی قدرتمند در لیگ امسال داشته باشند و از همین هفته ابتدایی به صدر بچسبند و مردان فرش‌آرا هم در قم برابر سوهان محمدسیمایی به تساوی 2 بر 2 رسیدند که در 6 دیدار گذشته برابر این تیم همیشه بازنده مطلق بوده‌اند. 4 امتیاز شیرین در پایان آخرین جمعه مردادماه به حساب نمایندگان مشهد واریز شد.



آغاز طوفانی از شیراز
هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان بالأخره برگزار شد و مشهدی‌ها توانستند نمایش مقتدرانه‌ای در زمین حریف داشته باشند و اولین کلین‌شیت لیگ را به ثبت برسانند. روز جمعه 25 مردادماه، زمان آغاز مسابقات فوتسال بانوان در لیگ برتر بود و 7 دیدار به میزبانی 7 شهر برای این روز پیش‌بینی شده بود، اما تصمیم غیرحرفه‌ای باشگاه شهرداری رشت 24ساعت قبل از شروع رقابت‌ها و کناره‌گیری از لیگ، باعث شد تا دربی شمال، بین 2 تیم شهروند ساری و شهرداری رشت لغو شود. مسئولان شهرداری رشت با صدور بیانیه‌ای از نداشتن بضاعت در حمایت از ورزش قهرمانی و مشکلات فراوان مالی مدیریت‌شهری خبر داد و به این ترتیب لیگ سیزده‌تیمی شد. تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در اولین دیدار باید در شیراز به مصاف تیم پویندگان صنعت فجر می‌رفت. درحالی‌که روز جمعه 2 تیم شیرازی لیگ در خانه میزبان بودند، روز قبل از مسابقات سالن بازی مشهدی‌ها تغییر کرد. ساعت11 صبح جمعه اعظم گلزاری سوت آغاز بازی را به صدا درآورد. مشهدی‌ها در 2سال اخیر موفق نشده بودند دست پر از شیراز بازگردند و همین موضوع انگیزه آن‌ها را در این دیدار چندبرابر می‌کرد. پیش از اعزام تیم به شیراز، هیئت فوتبال خراسان‌رضوی به قول خود عمل کرد و 25درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت شد.
حضور چهره‌هایی همچون شیربیگی، نسیمه غلامی و گلر تیم ملی در ترکیب تیم مشهد، به نماینده مشهد کمک کرد تا بتواند تمامی باخت‌های فصل‌های قبل را جبران کند؛ به‌طوری که مشهدی‌ها در نیمه اول 2گل را وارد دروازه حریف کردند و نیمه دوم را نیز با نتیجه 6 بر صفر به پایان رساندند و یک پیروزی، یک کلین‌شیت و البته صدرنشینی در هفته نخست را از شیراز به سوغات آوردند.
سارا شیربیگی، خانم گل فصل قبل، کار خود را با 2گل آغاز کرد. طناز آرمات، بازیکن مشهدی اما دور از خانه بالأخره توانست پیراهن تیم شهرش را به تن کند و در بازی اول 2گل را به ثمر برساند. نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی و محدثه محمدی نیز 2گل دیگر تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی را وارد دروازه شیرازی‌ها کردند. در مقابل بازی تهاجمی شاگردان شریف و دفاع بی‌نقص تیم مانع گذشتن حتی یک توپ از خط دروازه شد و به این ترتیب تنها تیم بدون گل‌خورده هفته به نام خراسان به ثبت رسید و تقاضل 6گل آن‌ها را بر صدر جدول نشاند. بازیکن غایب مشهدی‌ها در این بازی نیز رؤیا کلاتی بود که به عنوان سرمربی تیم مشهد در مسابقات دانشگاه علوم‌پزشکی کشور در تبریز حضور داشت. مسابقات بانوان همچنان جایی در رسانه ملی ندارند، اما نصیری، مسئول برگزاری مسابقات لیگ، خبر داده است که از هفته آینده پخش رادیویی و اینترنتی بازی‌های فوتسال بانوان را می‌توانیم داشته باشیم. البته برخی باشگاه‌ها نیز بازی‌ها را به‌صورت زنده در صفحات اینستاگرام خود پخش خواهند کرد.

 

شریف: تیرک دروازه موقعیت‌ها را از ما گرفت
فاطمه شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان که برخلاف سال‌های گذشته، امسال تصمیم گرفته است بازی نکند و فقط هدایت تیم را برعهده داشته باشد، درباره اولین برد شاگردانش گفت: حریف عملکرد خوبی داشت. تیم پویندگان شیراز نسبت به فصل قبل تغییرات کمتری داشت و چند بازیکن غیربومی به آن‌ها اضافه شده بودند. تا دقیقه12 تیم ما را اذیت کردند و اجازه گل‌زنی ندادند، اما پس از گل اول، شرایط راحت‌تر شد و در آنالیزی که بین 2نیمه از تیم حریف داشتیم، باعث شد 4گل دیگر نیز به ثمر برسانیم. او ادامه داد: گل‌های بیشتری هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم اما تیرک دروازه موقعیت‌های زیادی از ما گرفت. به هر حال بازی‌های نخست چنین ویژگی‌هایی دارند و تیم‌ها به دلیل نداشتن هماهنگی و انسجام، به هدف مطلوب خود نمی‌رسند، با این حال بچه‌های تیم خراسان همگی بر اساس برنامه در زمین عمل کردند و کارشان رضایت‌بخش بود. شریف با اشاره به توپ‌های اهدایی فدراسیون به تیم‌های لیگ، تصریح کرد: توپ‌های سازمان لیگ نیز خیلی دیر به دست ما رسید و 24ساعت قبل از مسابقه توانستیم آن‌ها را تحویل بگیریم. به همین دلیل فرصت تمرین با این توپ را نداشتیم و بازی در نیمه نخست برای بچه‌ها کمی سخت بود. قطعا اگر با این توپ‌ها تمرین می‌کردیم، در روز مسابقه ضربات بازیکنان نیز بهتر و بادقت‌تر می‌شد.

 

میزبانی مشهدی‌ها از تیم مدعی
تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی هفته آینده در مشهد میزبان حفاری اهواز خواهد بود؛ تیمی که در هفته نخست تنها توانست یک امتیاز کسب کند، آن هم در مقابل قهرمان فصل گذشته، نامی نو اصفهان. رقابت نزدیک 2مدعی در هفته اول با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید و قطعا اهوازی‌ها در بازی دوم به دنبال کسب اولین پیروزی خواهند بود تا خود را از رده ششم جدول به صدر نزدیک کنند و همین موضوع باعث می‌شود روز جمعه، اول شهریورماه، در سالن شهید بهشتی دیدار جذابی را شاهد باشیم.

 

طلسم قم شکست
نماینده آقایان فوتسال خراسان در لیگ برتر بعد از 6 شکست متوالی مقابل نماینده قم، شب گذشته در دیداری سخت توانست یک امتیاز از قم با خود به مشهد بیاورد. شاگردان مجید مرتضایی در حالی به مصاف سوهان محمدسیما رفتند که زمین سُر قم و جو حاکم بر سالن در همان ابتدای بازی تمرکز آن‌ها را به‌هم ریخت و خیلی زود با دریافت 2 گل کار برای آن‌ها سخت شد؛ اما در ادامه سروش احمدنیا روی یک ضربه اوت به کمک مدافع حریف موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند تا شرایط در پایان نیمه اول کمی امیدوارکننده‌تر شود. در نیمه دوم فرش‌آرایی‌ها که به اوضاع مسلط‌‌تر شده‌ بودند نه تنها توانستند یک گل عقب ماندگی را توسط قدرت بهادری جبران کنند، حتی اگر بدشانسی رحمان سارانی نبود، در 2صحنه می‌توانستند به برتری برسند که تیرک دروازه قمی‌ها مانع فروپاشی سنگرشان شد. در پایان این دیدار 2 تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند تا هم سوهان محمدسیما فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد و هم فرش‌آرا در پله پنجم جدول باقی بماند. فرشی‌های مشهد در حالی در پله پنجم جدول ایستاده‌اند که حفاری و مس سونگون 2 تعقیب کننده این تیم در جدول به ترتیب یک و 2 بازی عقب‌افتاده دارند و در صورت گرفتن امتیاز در آن بازی‌ها جای نماینده مشهد را در رتبه پنجم جدول خواهند گرفت. فرش‌آرا پنجشنبه 31 مرداد در چهارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال باید در سالن شهید بهشتی و از ساعت 18 مقابل مقاومت البرز قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->