ساعت پخش و تکرار سریال «آلا» از شبکه تماشا + خلاصه داستان جورج لوکاس از «جنگ ستارگان» برای همیشه خداحافظی کرد جشنواره فیلم کوتاه تهران زیر ذره‌بین «هوران» «کاوان»؛ فستیوالی برای هم‌نشینی موسیقی و هنر در قشم محمد جهان‌پا، «هیولاکُش» را روی صحنه می‌برد درخشش سینمای مستند ایران در آمریکای لاتین سفر هنرمندانه استاد صباغیان به طبیعت مشهد با «فراسوی زمان» سرقت مرموز اثر پیکاسو در اسپانیا کتاب «زیبا صدایم کن» به ترکیه رفت وقتی بردپیت، اپل را پولدار می‌کند! همکاری نصرالله مدقالچی و محمدرضا شفیعی‌کدکنی در آلبوم «دوازده» بازگشت «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار به شبکه سه تاخیر در تور استرالیای «سی‌صد» به دلیل مشکل صدور ویزا شب نوستالژی مهران مدیری در دبی فیلم کوتاه «او اینجا نیست» برگزیده جشنواره ایسلندی شد جای کمدین‌های مشهدی همچنان خالی است! یادی از مجله «پیش‌آهنگی ایران» و مطالب مفید ورزشی‌اش برای دانش‌آموزان مدیر پروژه «مسابقه ۱۰۰»: پولی در کار نیست؛ با معلوماتت زمین حریف را تصاحب کن! مجری شبکه پویا: «یوز»، نگاهی دوباره به ایران و زیبایی هایش است اثری سرشار از مولفه‌های حماسی | میزگرد تخصصی نقد و بررسی نمایش میدانی «۱۸۰۰۱» در مشهد برگزار شد
سرخط خبرها

چرا تلویزیون با وجود میلیون‌ها بیننده، بیلبورد اجاره می‌کند؟

  • کد خبر: ۳۵۶۹۲۵
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۴ - ۲۳:۱۰
چرا تلویزیون با وجود میلیون‌ها بیننده، بیلبورد اجاره می‌کند؟
کاهش تیزرهای تلویزیونی و انتقال تبلیغات به شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا تلویزیون برای جبران، به تبلیغات محیطی روی بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز، درحال حاضر بیلبورد‌های سریال‌های «عملیات مهندسی» به کارگردانی سروش محمدزاده، «مهمان کشی» ساخته احمد کاوری و «بادار» به کارگردانی سیروس حسن‌پور در سطح شهر دیده می‌شود.

اولین سوالی که بعد از دیدن این بیلبورد‌ها به ذهن می‌رسد این است که مگر این سریال‌ها متعلق به تلویزیون یا همان رسانه ملی نیستند؟ پس طبیعتا تیزر‌های آن از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود و مخاطبان تلویزیون هم نسبت به آن مطلع می‌شوند. اگر سریال به نظرشان جذاب باشد آن را دنبال می‌کنند و در غیر این صورت قید آن را می‌زنند. حالا در این شرایط بیل‌بورد چه کمکی می‌تواند بکند؟

تلویزیون مخاطبان خاص خودش را دارد و افرادی هم که مخاطبان دائمی تلویزیون نیستند و سریال‌های این رسانه را دنبال نمی‌کنند، با دیدن تصویر یک بازیگر روی بیلبورد به تماشای آن ترغیب نمی‌شوند. یک تصویر ساده چطور می‌تواند مخاطبی را به تماشای اثری که هیچ پیش‌فرضی ندارد ترغیب کند؟

پیش‌تر مخاطبان هم‌زمان با تماشای تصاویر فیلم‌های سینمایی روی بیل‌بوردها، تیزر‌های آنها را هم در تلویزیون می‌دیدند. این هم‌زمانی باعث می‌شد تصمیم‌شان را برای تماشای یک فیلم بگیرند. حالا هم که تیزر‌های تلویزیونی فیلم‌های سینمایی کاهش پیدا کرده، این تیزر‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند و ذهن مخاطبان برای تماشای آنها آماده است.

تلویزیون به عنوان رسانه ملی، بزرگترین بنگاه برای تبلیغات است. بیشترین میزان مخاطب را دارد و حتی در بدترین حالت هم تعداد مخاطبان سینما و شبکه نمایش خانگی به پای آن نمی‌رسد. در این شرایط چطور ممکن است برای ترغیب مخاطبان به تماشای یک سریال، دست به دامان تبلیغات شهری شود؟ به نظر می‌رسد قصد مدیران صرفا خودنمایی و نمایش قدرت است. در این صورت هزینه‌های این امر را چه کسی می‌پردازد؟

منبع: فیلم‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->