سینماگران جهانی تحریم رژیم اسرائیل را اعلام کردند «زوتوپیا ۲» پاییز به سینماها می‌آید روز ملی سینما با تخفیف آثار مکتوب فارابی جشن گرفته می‌شود اجرای فیلم کنسرت «ارباب حلقه‌ها» برای اولین بار در ایران + زمان برگزاری خطر غفلت از هویت | محمد دستمالچیان خراسانی، مستندساز مشهدی، از ضرورت ساخت مجموعه مستند‌های هویت شهری می‌گوید ستایش روزنامه نگار پاکستانی-استرالیایی از زبان فارسی: هیچ زبانی مانند فارسی مرا تکان نداده است مستند «جمعه سیاه» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش ارسال ۱۷۲ اثر به جشنواره فیلم‌های کمدی نشان نقره مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن در دستان نوجوان ایرانی سومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت + اسامی + فیلم رقابت نفس‌گیر ۳۲گروه در سومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی | راهیابی گروه‌های برگزیده به جشنواره کشوری فیلم سینمایی «بامبولک ۲» در راه اکران درگذشت «بتثابه نعیمایی» چهره‌پرداز تئاتر + علت فوت رونمایی از ۱۰ کتاب وحدت‌بخش در کنفرانس وحدت اسلامی محسن تنابنده با سریال «تبعید» در راه شبکه نمایش خانگی وعده استاندار خراسان رضوی برای بهره‌برداری از پروژه ۷ ساله پردیس تئاتر مشهد
سرخط خبرها

چرا تلویزیون با وجود میلیون‌ها بیننده، بیلبورد اجاره می‌کند؟

  • کد خبر: ۳۵۶۹۲۵
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۴ - ۲۳:۱۰
چرا تلویزیون با وجود میلیون‌ها بیننده، بیلبورد اجاره می‌کند؟
کاهش تیزرهای تلویزیونی و انتقال تبلیغات به شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا تلویزیون برای جبران، به تبلیغات محیطی روی بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز، درحال حاضر بیلبورد‌های سریال‌های «عملیات مهندسی» به کارگردانی سروش محمدزاده، «مهمان کشی» ساخته احمد کاوری و «بادار» به کارگردانی سیروس حسن‌پور در سطح شهر دیده می‌شود.

اولین سوالی که بعد از دیدن این بیلبورد‌ها به ذهن می‌رسد این است که مگر این سریال‌ها متعلق به تلویزیون یا همان رسانه ملی نیستند؟ پس طبیعتا تیزر‌های آن از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود و مخاطبان تلویزیون هم نسبت به آن مطلع می‌شوند. اگر سریال به نظرشان جذاب باشد آن را دنبال می‌کنند و در غیر این صورت قید آن را می‌زنند. حالا در این شرایط بیل‌بورد چه کمکی می‌تواند بکند؟

تلویزیون مخاطبان خاص خودش را دارد و افرادی هم که مخاطبان دائمی تلویزیون نیستند و سریال‌های این رسانه را دنبال نمی‌کنند، با دیدن تصویر یک بازیگر روی بیلبورد به تماشای آن ترغیب نمی‌شوند. یک تصویر ساده چطور می‌تواند مخاطبی را به تماشای اثری که هیچ پیش‌فرضی ندارد ترغیب کند؟

پیش‌تر مخاطبان هم‌زمان با تماشای تصاویر فیلم‌های سینمایی روی بیل‌بوردها، تیزر‌های آنها را هم در تلویزیون می‌دیدند. این هم‌زمانی باعث می‌شد تصمیم‌شان را برای تماشای یک فیلم بگیرند. حالا هم که تیزر‌های تلویزیونی فیلم‌های سینمایی کاهش پیدا کرده، این تیزر‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند و ذهن مخاطبان برای تماشای آنها آماده است.

تلویزیون به عنوان رسانه ملی، بزرگترین بنگاه برای تبلیغات است. بیشترین میزان مخاطب را دارد و حتی در بدترین حالت هم تعداد مخاطبان سینما و شبکه نمایش خانگی به پای آن نمی‌رسد. در این شرایط چطور ممکن است برای ترغیب مخاطبان به تماشای یک سریال، دست به دامان تبلیغات شهری شود؟ به نظر می‌رسد قصد مدیران صرفا خودنمایی و نمایش قدرت است. در این صورت هزینه‌های این امر را چه کسی می‌پردازد؟

منبع: فیلم‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->