سرخط خبرها

تقویت تعاملات دوسویه

  • کد خبر: ۳۵۷۰
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
تقویت تعاملات دوسویه
در دیدار دوستانه اداره فرهنگی شهرداری منطقه با شهرآرامحله مطرح شد

رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی شهرداری منطقه همراه با کارشناسان این اداره و همچنین مسئولان روابط‌ عمومی منطقه به مناسبت روز خبرنگار با اهالی شهرآرامحله منطقه‌یک دیدار کردند.
به گزارش شهرآرامحله، در این دیدار دوستانه منظر قالیباف اظهار کرد: باتوجه به اینکه روزخبرنگار با شهادت خبرنگار بزرگوار، محمود صارمی، نام‌گذاری شده است و فقدان و از دست‌دادن را متذکر می‌شود، اما اهمیت و جایگاه ویژه خبرنگاران را نمی‌توان نادیده گرفت و گرامی نداشت.
وی ضمن درخواست تعاملات بیشتر شهرآرامحله با این اداره گفت: تلاش مؤسسه شهرآرامحله برای برقراری ارتباط بهتر و بیشتر با مجموعه شهرداری شایسته تقدیر است. ما نیز با توجه به تجربه‌ پیشین موفق در تعاملات حوزه‌ محتوایی شهرآرامحله در نظر داریم از این پس در زمینه‌ تولید و چاپ ویژه‌نامه‌های تخصصی فرهنگی‌اجتماعی منطقه بیش از پیش همکاری داشته باشیم.
سعید فیضی، مدیر شهرآرامحله منطقه‌یک، نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرآرامحله منطقه پتانسیل تعاملات اجرایی با شهرداری را دارد و ما می‌توانیم در تولید ویژه‌نامه‌هایی با محتوای هویتی، ورزشی و... همکاری لازم را با منطقه داشته باشیم.
همچنین در دیدار مسئولان روابط‌عمومی شهرداری منطقه با شهرآرامحله منطقه‌یک مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه ابراز کرد: مجموعه شهرآرامحله ارتباط خوبی با شهرداری منطقه دارد که جای بسی خرسندی است و از آنجایی که این رسانه به‌نوعی از مجموعه‌ شهرداری به‌شمار می‌آید، مدیران شهرداری منطقه موظف به برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با این رسانه هستند.
جواد امیری افزود: روابط‌عمومی زبان گویا و چشم بینای ادارات محسوب می‌شود و ارتباطات گسترده‌ای با دیگر مجموعه‌های وابسته دارد. در این راستا، رسانه‌ها می‌توانند تشکیل‌دهنده و برقرارکننده این ارتباط مؤثر باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->