«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نشانه‌هایی که نشان می‌دهد موفقیتی فرای تصورتان دارید

  • کد خبر: ۳۶۱۲۰
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
نشانه‌هایی که نشان می‌دهد موفقیتی فرای تصورتان دارید
موفقیت در دیدگاه هر فردی معنی متفاوتی دارد، تعدادی موفقیت را حساب بانکی پر پول، برخی آن را تعداد قرارداد‌ها و شاید بخشی از ما آن را مربوط به میزان مسابقاتی که برنده شده‌ایم، بدانیم. این امکان وجود دارد که در زندگی خود موفق باشید، اما از چنین موضوعی اطلاع نداشته باشید. همه ما نقاط قوت، صفات و توانایی‌هایی داریم، اما در شناسایی آن‌ها شکست می‌خوریم.
به گزارش شهرآرانیوز، موفقیت را نمی‌توان به راحتی توصیف کرد چرا که برای هر فردی متفاوت است. برای مثال شاید فردی به هیچ عنوان یک کسب و کار را شروع نکند و بدنبال کار دیگری مانند خانه‌داری برود و در آن به اهداف خود دست پیدا کند و موفق محسوب شود. با این حال، نشانه‌هایی وجود دارند که نشان می‌دهد از آن چیزی که فکر می‌کنید، موفق‌تر هستید.
بسیاری از ما بدنبال اندازه‌گیری خود به وسیله معیار‌های غیرممکن موفقیت دیگران هستیم. به اشتباه فکر می‌کنیم که موفقیت در جای دیگری است، در حالی که به آن دسترسی داریم یا حتی به آن رسیده‌ایم. بدتر این موقعیت زمانی است که به علت عدم شفافیت درباره معنی و مفهوم موفقیت، اغلب فکر می‌کنیم که در زندگی خود شکست خورده‌ایم.

اگر نمی‌دانید در کجا ایستاده‌اید، از خود بپرسید که آیا عادت‌هایی که منجر به موفقیت می‌شوند در زندگی شما وجود دارند؟ اگر جواب این سوال مثبت است، احتمالا بیش از آنچه تصور می‌کنید، موفق هستید. به موارد زیر توجه کنید:
 
اگر دور خود را با افراد موفق پر کرده‌اید، موفق هستید
یکی از ثروتمندترین افراد جهان، «وارن بافت» یکی از دلایل اصلی موفقیت خود را اینگونه شرح می‌دهد:

«با افراد بهتر از خودتان معاشرت کنید. همراهانی را انتخاب کنید که رفتار بهتری نسبت به شما دارند تا در این مسیر قرار بگیرید.»

این گفته بافت را بسیاری از افراد موفق تجربه کرده‌اند. آن‌ها می‌دانند زمانی که از دانش دیگران بهره‌مند شوند و از رفتار آن‌ها درس بگیرند، به مرور زمان بهتر می‌شوند و به موفقیت دست پیدا می‌کنند.
اگر به دیگران برای موفقیت کمک می‌کنید، موفق هستید.

«آدام گرنت»، استاد دانشکده تجارت «وارتون» که کتاب‌های پرفروش «ببخش و بگیر»، «گزینه ب» و «Originals» را نوشته، می‌گوید بهترین معنی موفقیت این است که به مردم برای موفق شدن کمک کنید. تحقیقات گرنت نشان می‌دهد که رهبران بزرگتر از خودشان فکر می‌کنند و ایده‌ای را دنبال می‌کنند که روی بسیاری از مردم تاثیر می‌گذارد.

به اعتقاد گرنت، بهترین رهبران آن‌هایی هستند که بیش از اینکه گیرنده باشند، می‌بخشند. این افراد تنها به خود فکر نمی‌کنند و مردم را در اولویت قرار می‌دهند.
 
اگر ارتباط موثری دارید، موفق هستید
امکان برقراری ارتباط موثر با دیگران یکی از بهترین مهارت‌های زندگی محسوب می‌شود که می‌توانید آن را پرورش دهید. افرادی که در زمینه انتقال تفکرات، احساسات، ایده‌ها، نگرانی‌ها و آرزو‌های خود عملکرد بهتری دارند، به ابزار‌های بیشتری برای رسیدن به موفقیت دسترسی دارند.

افراد موفق می‌توانند از درگیری جلوگیری کنند، در مذاکرات به نتیجه برد برد دست پیدا کنند، روی دیگران تاثیر بگذارند و با همکاری، توانایی‌های خود را افزایش دهند.
 
اگر کارتان را دوست دارید و هدف را می‌دانید، موفق هستید
تمام افراد موفق بدون توجه به میزان درآمدی که دارند، هدفی دارند که بدنبالش می‌روند. شاید انجام کاری که دوست دارید به شما حس زنده بودن را منتقل کند. اگر می‌دانید چه کاری را دوست دارید و در آن عملکرد مناسبی دارید، احتمالا با سرعت در حال نزدیک شدن به هدف خود هستید.

مدیرعامل اپل، تیم کوک اخیرا اعلام کرده:

«کاری را که دوست دارید انجام دهید، با تمام وجود بدنبالش بروید و خوش باشید.»

حتی اگر چنین کاری پاداش کمی برایتان در پی داشته باشید، به علت اینکه دوستش دارید، انجامش می‌دهید. کوک در گفته‌های خود به دیگران توصیه می‌کند که بخاطر پول کار نکنید، چون شاید درآمد کافی نداشته باشید و در نهایت نیز خوشحال نشوید.
 
اگر زندگی را بجای مقصد، یک ماجراجویی می‌دانید، موفق هستید
افراد موفق به راحتی تسلیم نمی‌شوند. زمانی که مشکلاتی را تجربه می‌کنند، می‌دانند که بخشی از سفر، یادگیری و رشد است. زمانی که برای چندین بار شکست می‌خورند، گله نمی‌کنند و با فریاد نمی‌گویند: «این کار خیلی سخت است و من لیاقتش را ندارم!»

افراد موفق می‌توانند از دلسردی جان سالم بدر ببرند و چالش بعدی را با عزم و اراده قبول کنند. آن‌ها از اتفاقات کوچک لذت می‌برند و برای چندین بار برای یک موضوع تلاش می‌کنند. این افراد در مسیر خود علاوه بر حرکت به سمت جلو، نگاهی به عقب دارند و موفقیت‌های خود را نیز درک می‌کنند.


منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->