نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

درباره مدافع استقلال که از آزمون دکتری محروم شد

  • کد خبر: ۳۶۸۹۴
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
درباره مدافع استقلال که از آزمون دکتری محروم شد
حالا چند ماه پس از آن روزها، یک استوری دوباره همه چیز را علیه سیاوش یزدانی برانگیخت. او در آزمون دکتری روز پنجشنبه گذشته در ساعت ۸:۱۱ دقیقه صبح و در سر جلسه آزمون یک استوری منتشر کرد که بلافاصله باعث محرومیت او از حضور در جلسه شد.
محمدناصر حق‌خواه | شهرآرانیوز؛ یکی از راه‌های دیده‌شدن در فوتبال ما، سال‌هاست که ایجاد حاشیه و دامن‌زدن به حواشی به اشکال مختلف است. این روش برای خیلی‌ها جواب داده و برای بعضی هم باعث نابودی‌شان شده است. کسانی مثل شجاع‌خلیل‌زاده که از لحاظ فنی اوضاع خوبی دارند، وقتی وارد مصاحبه‌های جنجالی و درگیری‌های داخل زمین و کری‌های خارج زمین شده، معمولا بیشتر به چشم می‌آیند و محبوب هواداران می‌شوند، اما بازیکنی مثل پیام صادقیان با حاشیه‌هایش خود و فوتبال و آینده‌اش را نابود کرد. در این آشفته‌بازار، بازیکنی مثل سیاوش‌یزدانی راه حاشیه را برای دیده‌شدن برگزیده است.
 
این بازیکن مشهدی بیست‌ونه‌ساله که فوتبالش را از سیاه‌جامگان آغاز کرده است، در سپاهان دیده شد و با دعوا با بازیکنان پرسپولیس و کری‌خواندن عجیب برای هواداران این تیم خیلی سر زبان‌ها افتاد. او بعد بازی پرسپولیس و سپاهان گفته بود بهتر است هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند، چون اتفاقات بدی برایشان خواهد افتاد! سیاوش فصل بعد به استقلال آمد. جایی که این‌قدر خشونت در بازی و مصاحبه‌های عجیبش حاشیه برانگیخت که مدت‌ها از ترکیب ثابت استقلال خارج شد و روی سکو‌ها نشست.
 
یکی از آخرین حاشیه‌های او که خیلی هم سروصدا کرد، درگیری با عوامل حراست و نیروی انتظامی در حاشیه دربی بود که به گفته خودش مدتی در اتاقی او را کتک زدند! پس از این اتفاق سیاوش و فرهاد مجیدی از پیگیری ماجرا و برخورد با عوامل دخیل در این درگیری گفتند. ماجرا هیچ‌گاه درست‌وحسابی پیگیری نشد، اما باز هم اسم او را برای مدتی دوباره سر زبان‌ها انداخت.
 
حالا چند ماه پس از آن روزها، یک استوری دوباره همه چیز را علیه یزدانی برانگیخت. او در آزمون دکتری روز پنجشنبه گذشته در ساعت ۸:۱۱ دقیقه صبح و در سر جلسه آزمون یک استوری منتشر کرد که بلافاصله باعث محرومیت او از حضور در جلسه شد، چون قانون منع ورود هرگونه تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی در جلسات کنکور سراسری را زیر پا گذاشته بود.
 
درباره مدافع استقلال که از آزمون دکتری محروم شد
 
هر چند او ساعتی بعد با انتشار یک استوری عجیب گفت که من قبل از جلسه عکس گرفتم و دست از سر سیاوش یزدانی بردارید! در حالی که آقای یزدانی اصولا متوجه این نکته نبوده که نفس واردکردن تلفن همراه غیرقانونی است، نه ساعت استوری گرفتن!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->