به گزارش شهرآرانیوز، این اقدام به منظور بهبود کیفیت خدمات و تسریع در پاسخگویی به سوالات فنی و مشکلات سامانه برخط اعتراض به مبلغ خسارت یا سایر مسائل مرتبط با بیمه دانا صورت پذیرفته است.
بازنشستگان میتوانند طبق شماره تلفن اختصاصی موجود برای استان محل سکونت خود، با خطوط مربوطه تماس بگیرند.
لازم به ذکر است که تنها شماره تلفنهای ذکر شده برای هر استان قادر به ارائه خدمات پاسخگویی با توجه به اشرافی که در مراکز تحت قرارداد دارند، میباشند؛ لذا از تماس با شمارههای استانهای دیگر درخواست میشود اجتناب فرمایید. این اقدام به منظور تسهیل در ارتباطات و ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان عزیز انجام شده است و امیدواریم باعث رضایت بیشتر ایشان گردد.
