توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد
سرخط خبرها

عیادت مجازی خداداد عریزی از بیماران مبتلا به کرونا+ ویدئو

  • کد خبر: ۳۷۲۲۷
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
عیادت مجازی خداداد عریزی از بیماران مبتلا به کرونا+ ویدئو
پیشکسوت فوتبال ایران در اقدامی خداپسندانه به صورت مجازی به عیادت بیماران کرونایی رفت.
به گزارش شهرآرانیوز، خداداد عزیزی، غزال تیزپای فوتبال ایران که در دوران فوتبالش بار‌ها دل مردم را شاد کرد، این بار نیز به منظور افزایش روحیه بیماران کرونایی، پزشکان و بیماران خط مقدم مقابله با کرونا، به صورت مجازی به دیدار آن‌ها رفت.
 
خداداد عزیزی از طریق صفحه اینستاگرامش با بیماران کرونایی بستری در بیمارستان بقیه‌الله اعظم صحبت کرد و برای بیماران آرزوی سلامتی کرد.
 
این پیشکسوت مشهدی فوتبال در بخشی دیگر از لایو اینستاگرامیش با پرستاران و پزشکان این بیمارستان صحبت کرد و عنوان کرد: «شما کادر درمان، زحمات زیادی می‌کشید و ما ممنون تلاش شما هستیم. امیدوارم مردم بیش از پیش مسایل بهداشتی را رعایت کنند تا شما عزیزان زحمتکش هم سختی زیادی نکشید و بتوانید در کنار خانواده خود حضور پیدا کنید.»

ویدئو عیادت اینستاگرامی خداداد عزیزی از کرونایی‌ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->