تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

فیلم لحظه ریزش وحشتناک ساختمان در جنوب تهران + جزئیات

  • کد خبر: ۳۷۷۴۷
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
فیلم لحظه ریزش وحشتناک ساختمان در جنوب تهران + جزئیات
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تخریب کامل یک ساختمان دو طبقه در جنوب تهران خبر داد. آتش‌نشانان لحظاتی پیش از ریزش ساختمان، دستور تخلیه ساکنان آن را صادر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی آتش نشانی تهران از تخریب کامل یک ساختمان دو طبقه در جنوب تهران خبر داد و توضیحات زیر را ارائه کرد:

ساعت ١٩:٣۵ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه احتمال آوار به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در ابتدا دو ایستگاه برای بررسی به محل حادثه واقع در محله صالح آباد غربی، خیابان گودرزی اعزام شدند.

 

تعداد بازدید : 5868
 

محل حادثه قطعه زمین گودبرداری شده به وسعت حدودا ١٢٠ متر بود که در مجاورت آن املاکی واقع شده بود. در سمت شرقی این زمین یک ساختمان دو طبقه روی همکف واقع شده بود که طبقه همکف آن کاربری فروش پلاستیک و عروسک فروشی داشت.

 

با توجه به این که حجم بسیار زیادی از اجناس در این مغازه نگهداری می شد ،طبقه دیگر نیز انبار این مغازه بود ظاهراً به علت گودبرداری که در مجاورت این ساختمان انجام شده بود صداهایی در این ساختمان شنیده می شده و ترک هایی ایجاد شده بود.

 

آتش نشانان با حضور در محل متوجه خطر شدند و بلافاصله دستور تخلیه این ساختمان و ساختمان های اطراف را دادند که البته برخی از مالکان مقاومت می کردند اما به هر طریقی در دقایق اولیه این افراد از ساختمان خارج شدند. در حین ایمن سازی به یکباره تمام ساختمان ضلع شرقی تخریب شد و اگر این افراد به توصیه های آتش نشانان گوش نمی‌کردند قطعا افرادی زیر آوار بودند.

 

خوشبختانه هیچ کس در این حادثه مصدوم نشده و تلفات جانی نداشتیم. بلافاصله بعد از ریزش آوار به علت شکست علمک گاز و انباشت زیر آوار آتش‌سوزی مهیبی رخ داد و با توجه به این که این مغازه و انبار آن محل نگهداری اجناس پلاستیکی بود حجمی از آتش متصاعد شد.

 

عملیات آغاز شد و چند ایستگاه کمکی دیگر نیز در محل حاضر شدند. در حال حاضر حریق اطفا شده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->