شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟
سرخط خبرها

پول بیرانوند برکت کرد!

  • کد خبر: ۳۷۷۶۵
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
  • ۱
پول بیرانوند برکت کرد!
پول حاصل از فروش دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، سرانجام در حساب باشگاه نشست و دست مدیران این تیم را برای روز‌های سخت پیش‌رو باز گذاشت. درآمد حاصل از فروش بیرانوند به بشار، رادو و برانکو رسید.
به گزارش شهرآرانیوز؛ پول حاصل از فروش دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، سرانجام در حساب باشگاه نشست و دست مدیران این تیم را برای روز‌های سخت پیش‌رو باز گذاشت. باشگاه پرسپولیس روز گذشته موفق شد بخشی از مطالبات بازیکنان خارجی خود را پرداخت کند. درحالی‌که پرداخت‌نکردن مطالبات بازیکنان خارجی و به‌ویژه بشار رسن طی ماه‌های اخیر با ابرازگلایه شدیدی ازسوی آن‌ها همراه بود، باشگاه پرسپولیس دیروز موفق شد بخشی از مطالبات ۳ بازیکن خارجی خود را پرداخت کند.
 
بشار رسن، بوژیدار رادوشوویچ و کریستین اوساگونا ۳ بازیکن خارجی پرسپولیس هستند که بالاخره ازسوی باشگاه حسابشان شارژ شد تا نگرانی آن‌ها در روز‌های پایانی فصل کاهش یابد. دراین‌میان بحث تمدید قرارداد بشار رسن نیز که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد، وجود دارد که باشگاه پرسپولیس به‌دنبال این است با توجه به اعلام نیاز یحیی گل‌محمدی برای ادامه همکاری با این هافبک عراقی، رضایت او را برای نشستن پای میز مذاکره و عقد قرارداد مجدد جلب کنند.


رسول‌پناه: بخشی از مطالبات برانکو را پرداخت کردیم

مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت مطالبات و وضعیت مالی باشگاه گفت: ابتدا باید گزارشی کامل درباره پرونده برانکو بدهم. درمورد پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش، ۴ پرونده وجود دارد؛ پرونده زلاتکو، پانادیچ، مارکو و برانکو. ما تابه‌امروز بدهی زلاتکو و پانادیچ را پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: ما مطالبات برانکو را هم پرداخت کردیم، اما، چون حجم این مطالبات بالا بود، بخشی از آن را پرداخت کردیم و نامه‌ای تهیه و برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم. سرپرست باشگاه پرسپولیس که با شبکه خبر صحبت می‌کرد، گفت: شما می‌دانید کشور عمان به‌مناسبت عید قربان ۱۲ روز و تا یکشنبه تعطیل است. ما بعد از اینکه پول انتقال بیرانوند وارد باشگاه شود، رقم دیگری از مطالبات برانکو را هم تا روز یکشنبه به حساب برانکو واریز می‌کنیم. رسول‌پناه در رابطه با اینکه فیفا در نامه خود اعلام کرده است باید برانکو و وکیلش تأیید کنند مطالبات خود را دریافت کرده‌اند، گفت: یکی از منابع اصلی درآمد ما پول انتقال بیرانوند است. این پول تا سه‌شنبه‌شب به حساب ما نیامده بود و این یکی از مشکلات اساسی ما بود. خدارا‌شکر ۵۵۰ هزار دلار حق انتقال بیرانوند دیروز به حساب باشگاه آمده و ما قطعا بخش دیگر پول برانکو را هم یکشنبه پرداخت می‌کنیم.

وی درباره اینکه وکیل برانکو چند روز پیش انتقال پول به حساب این مربی را تأیید نکرده بود، تأکید کرد: بخشی از این پول از طریق مطالبات ما از فیفا پرداخت می‌شود که این فرایند، زمان‌بر است. ما با توجه به نامه‌نگاری‌هایی که با فیفا داشتیم، استعلام خودمان را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم. این موضوع زمان‌بر است، اما این مشکل پرداختی فیفا به کمیته انضباطی برای مطالبات پانادیچ و زلاتکو است، ولی ما همان‌طور که گفته شد، حدود ۶۰ درصد از مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت کرده‌ایم و تا چند روز آینده هم مابقی را پرداخت می‌کنیم. به هواداران هم می‌گویم با توجه به یک‌ماهی که قطعا به ما فرصت داده خواهد شد، ما این مطالبات را پرداخت می‌کنیم و مشکلی وجود ندارد.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا هفته آینده تمام پول باقی‌مانده برانکو پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: خیر، ما هفته آینده بخش دیگری از مطالبات برانکو را می‌دهیم، ولی مقداری دیگر می‌ماند که آن را هم از محل درآمد دیگری بعدا پرداخت می‌کنیم. ما حسن‌نیت پرداختمان را الان به برانکو و دستیارانش نشان می‌دهیم. او یکی از مربیان بزرگ ما بود.

رسول‌پناه در واکنش به این موضوع که برانکو پرداخت قسطی مطالباتش را قبول نکرده بود و آیا با وکیل او به توافق رسیده‌اید یا خیر، گفت: بله، ما حتی کارمزد برداشت پول برانکو به‌صورت یورویی را هم پرداخت کردیم که عدد بالایی هم می‌شد. ما حسن‌نیتمان را نشان دادیم و سریعا اقدام می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
 
وی در پایان درباره خبر بازداشت یکی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: من از روزی که به باشگاه آمدم، بحثم مبارزه با فساد بود؛ حتی روز اول گزارش کاملی از باشگاه به بازرسی کل کشور و نهاد‌های امنیتی دادیم و از آن‌ها خواستیم به این موضوعات ورود کنند. الان هم من تشکر می‌کنم که نهاد‌های امنیتی به این موضوعات ورود کرده‌اند و الان باید هم مدیران قبلی باشگاه و هم مدیران فعلی پاسخ‌گو باشند. بله، این موضوع مربوط به باشگاه ماست و باید شفاف‌سازی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
خداروشکر افتخارلرهاهست بیراوند هرجای دویناباشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->