برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

استعفای امیر قلعه نویی از هدایت سپاهان + متن استعفا

  • کد خبر: ۳۸۳۳۳
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
  • ۱
استعفای امیر قلعه نویی از هدایت سپاهان + متن استعفا
امیر قلعه‌نویی با انتشار نامه‌ای خطاب به مجموعه سپاهان استعفای خود را از هدایت این تیم اعلام کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیر قلعه‌نویی که در این فصل با تیم میلیاردی سپاهان در تمام رقابت‎ها شکست خورد و دستش از جام کوتاه ماند، در نهایت با شکست امشب مقابل استقلال در چارچوب جام حذفی، استعفا کرد.

متن استعفای او به شرح زیر است:

سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.
بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.
خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور ۳ سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.
من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوتفاهم وجود ندارد.
باید از جناب مهندس عظیمیان و مجموعه مدیریت سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.


پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.
حرف دیگری نیست. خدانگهدار اصفهان عزیز.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
قلعه نویی برای مربیگری ستاره هست ، اما شایان مصلح برای سپاهان نحس بود! اگر به خلفا توهین نمیکرد سپاهان الان به این وضع دچار نمیشد چوب خدا صدا ندارد ، قصد توهین به کسی ندارم فقط بگید با خدا آیا میشه جنگید؟ ، سپاهان را مصلح نابودش کرد ،
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->