جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت
سرخط خبرها

مالکان بیش از یک خانه در حال شناسایی هستند

  • کد خبر: ۴۰۸۲۴
  • ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
مالکان بیش از یک خانه در حال شناسایی هستند
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: روزانه ۱۰۰ هزار پیامک به مالکان بیش از یک خانه ارسال می‌کنیم. به این افراد دو هفته فرصت می‌دهیم که با خوداظهاری وضعیت خالی بودن یا دارای ساکن بودن واحدهای خود را اعلام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، پروانه اصلانی اظهار کرد: سامانه املاک و اسکان در حال حاضر اجرایی شده و روزانه ۱۰۰ هزار پیامک به مالکان بیش از یک واحد ارسال می کنیم.  این افراد دو هفته فرصت دارند که با خوداظهاری وضعیت خالی بودن یا دارای سکنه بودن واحد خود را مشخص کنند و دولت این اطلاعات را چک می‌کند.

 

وی افزود: تا پایان تابستان معلوم می شود که این واحدها خالی است یا خیر. سپس آنها را به سازمان امور مالیاتی معرفی می کنیم.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در پاسخ به این سوال که اگر قرارداد صوری اجاره بسته شود یا کنتور واحد مسکونی کار کند، چگونه از وضعیت خالی بودن آن مطلع می‌شوید گفت: مشکل شناسایی واحدهای خالی مربوط به قبل بود در حال حاضر ما روش خود اظهاری را با داده هایی که از طریق تقاطع اطلاعاتی به دست می آوریم راستی‌آزمایی می کنیم و برای کسانیکه خلاف اظهاراتشان اثبات شود جریمه‌های سنگین مالیاتی در نظر گرفته شده است.

 

اصلانی ادامه داد: یکی از روش های احراز استقرار افراد  در یک خانه موبایل آنها است که در این زمینه وزارت ارتباطات و وزارت راه و شهرسازی همکاری می کند همچنین بسیاری دیگر از دستگاهها به سامانه املاک و اسکان متصل شده اند و همکاری خوبی با ما دارند. هرچند معتقدم با همان روش خود اظهاری  وضعیت سکونت بسیاری واحدها شفاف می‌شود و انتظار در این در مدت دو تا سه سال تمام اطلاعات املاک کل کشور در سامانه ثبت شود.

 

 وی تاکید کرد: اگر کسی صاحب دو واحد مسکونی یا بیشتر باشد و بعد از دریافت پیامک خود اظهاری نکند ملاک را بر این قرار می دهیم که خانه های او  خالی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->