استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی‌: استراماچونی نیاید، خیانت بزرگی در حق هواداران استقلال صورت گرفته است

  • کد خبر: ۴۱۹۳۱
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
فرهاد مجیدی‌: استراماچونی نیاید، خیانت بزرگی در حق هواداران استقلال صورت گرفته است
فرهاد مجیدی که با استقلال به‌صورت غیررسمی قطع همکاری کرده است، روز گذشته سکوتش را شکست و مصاحبه تندی علیه باشگاه استقلال انجام داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی مستعفی آبی‌پوشان درباره آخرین وضعیت خود و باشگاه استقلال گفت: من در سخت‌ترین شرایط و در یک نیم‌فصل استثنایی که کمتر‌کسی جرئت می‌کرد جای آقای استراماچونی روی نیمکت استقلال بنشیند، هدایت استقلال را برعهده گرفتم و باوجود بی‌صداقتی و کارشکنی مدیریت باشگاه علیه منافع تیمی که در آستانه شهرآورد و فینال جام حذفی بود، درحالی‌که آن‌ها از هفته‌ها قبل دنبال شکست من بودند و ۱۲ بازی انتظار کشیدند، در‌نهایت به ۲ نایب‌قهرمانی دست یافتیم، از پلی‌آف سخت آسیا گذشتیم، مجددا سهمیه پلی آف آسیا را کسب کردیم و قهرمان لیگ برتر را در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال در این سال‌ها شکست دادیم و حالا هم به‌دلیل رفتار‌های ناصادقانه باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کردم.
 
مجیدی در ادامه گفت: مسائل بسیار مهمی درباره مدیریت فعلی وجود دارد که در زمان دیگری به آن‌ها می‌پردازم؛ اما اجازه دهید یک موضوع را صریح و شفاف بگویم. جمعیت درخورتوجهی از هواداران استقلال با دوست خوبم، آقای استراماچونی، رابطه‌ای عاطفی دارند و تازمانی‌که این موضوع حل نشود، این استقلال است که ضرر خواهد کرد. من کنار رفتم تا دست باشگاه برای حضور آقای استراماچونی باز باشد و آن‌ها موظف هستند که بعد از این‌همه دروغ‌گویی، حاشیه‌سازی و ازدست‌رفتن یک جام قهرمانی، آقای استراماچونی را به استقلال بازگردانند. در غیراین‌صورت مدیریت باشگاه یک خیانت بزرگ علیه منافع استقلال انجام داده است. مجیدی در ادامه به بحث نقل‌و‌انتقالات باشگاه اشاره کرد و گفت: به‌عنوان یک استقلالی که هیچ‌وقت آرزوی شکست و تضعیف این تیم را نداشته‌ام، باید نگرانی خودم را بابت فصل نقل‌وانتقالات مطرح کنم.
 
من ۳۱تیر به باشگاه لیست تمدیدی‌ها (علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، داریوش شجاعیان) را دادم و ۲ روز قبل از بازی با شاهین بوشهر در هتل آزادی نام احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا اسدی، آرمین سهرابیان، صابر حردانی و آرمان رمضانی را به‌عنوان فهرست خرید در جلسه با مدیریت عنوان کردم. اما آن‌ها به سراغ نفراتی رفتند که مدنظر من نبودند و از همه بدتر اینکه بازهم برخی از مدیر-دلال‌ها که در دوران آقایان شفر و استراماچونی ضربات کشنده‌ای به این تیم وارد کردند، در پشت‌پرده مشغول تیم‌بستن و دلالی خودشان هستند!
 
وی در پایان گفت: مذاکره با مربیان برای آینده هرگز رفتاری غیرحرفه‌ای از‌سوی یک باشگاه نیست. باشگاه استقلال، اما برای مذاکره با مربی جدید، آقای استراماچونی یا هر گزینه دیگری، باید این کار را شفاف، بدون بی‌احترامی و بدون جوسازی و شایعه‌پراکنی و با رعایت موازین حرفه‌ای انجام می‌داد. فراموش نکنید که هواداران استقلال، آقای استراماچونی را در پاییز گذشته به‌دلیل همین سوءرفتار‌ها از دست دادند، نه فقط به‌خاطر نحوه پرداخت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->