شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) آغاز مراسم اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | ۸ تیرماه ۱۴۰۳ حماسه‌ای دیگر در راه است + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است
سرخط خبرها

رئیس سازمان برنامه و بودجه: پرداخت پاداش بازنشستگان آغاز شد | تامین منابع مالی کارانه کادر درمان

  • کد خبر: ۴۲۲۲۸
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
رئیس سازمان برنامه و بودجه: پرداخت پاداش بازنشستگان آغاز شد | تامین منابع  مالی کارانه کادر درمان
نوبخت گفت: قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر پرداخت پاداش بازنشستگان را آغاز کنیم که این امر از ابتدای این هفته با پرداخت ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ارتباط زنده صفحه شخصی خود در اینستاگرام در تشریح اقدامات سازمان برنامه و بودجه کشور برای کادر درمان و فرهنگیان اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور طبق قانون ۳۴ و ۳۵ برنامه و بودجه موظف است عملکرد دستگاه‌هایی که از دولت بودجه دریافت می‌کنند را بررسی کند و همین کار را در تمامی نهاد‌ها از جمله بهداشت و درمان انجام داد.

وی بیان کرد: ابتدا شکایات فرهنگیان درباره طرح رتبه بندی معلمان را شنیدم. در جلسات مختلفی این موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شکایات آن‌ها درست است و خوشبختانه مشکلات آن‌ها برطرف شده است.

این مقام مسئول گفت: پس از فرهنگیان، بازنشستگان را دعوت به حل مشکلات کردیم و با نمایندگان آن‌ها به بررسی قوانین متناسب سازی حقوق‌ها پرداختیم. قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر، پرداخت پاداش بازنشستگان را آغاز کنیم که خوشبختانه این امر از ابتدای این هفته با پرداخت ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.
منابع مالی کارانه کادر درمان تامین شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمبود نیرو بود. خوشبختانه امسال مجوز استخدام برای ۲۲ هزار پرسنل به وزارت بهداشت داده شده است که اولویت آن‌ها جذب نیرو‌های شرکتی و رسمی شدن آن‌ها از طریق برگزاری آزمون است.

نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه برای پرداخت کارانه، منابع مالی تامین شده است، بیان کرد: پرداخت کارانه کارکنان، جزو وظایف سازمان برنامه و بودجه نیست و سازمان‌ها موظف هستند از منابع اختصاصی خود آن را تامین کنند، اما به دلیل شرایط خاص کرونا، امکان کسب درآمد اختصاصی محقق نشد و سازمان برنامه و بودجه مسئولیت تامین این مبالغ را بر عهده گرفت.

او تاکید کرد: برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی به مدت ۱۲ ماه هم کارانه پرداخت نکرده اند و ما نیز با اولویت نیاز این نهاد‌ها وارد عمل خواهیم شد. خوشبختانه منابع مالی آن نیز تامین شده است به طوری که از فردا می‌توانند پرداخت‌های خود را آغاز کنند.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->