به گزارش شهرآرانیوز؛ آتشپاد دوم محسن اسدی سرپرست عملیات سازمان آتشنشانی مشهد، با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود ۱۰۰ متر از این انبار کاملاً زیر شعلههای آتش رفت و دود غلیظ ناشی از سوختن پلاستیک، فضای وسیعی را در بر گرفته بود.
وی افزود: نیروهای ایستگاه ۴۲ بلافاصله در محل حاضر شدند و با اقدام سریع و مؤثر، از گسترش بیشتر آتش جلوگیری کردند.
سرپرست عملیات سازمان آتشنشانی مشهد خاطرنشان کرد: این حادثه هیچ مصدوم یا محبوسی نداشته و علت آن در دست بررسی است.