قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد

  • کد خبر: ۴۲۴۶۴۸
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۱۹
قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد
رئیس تیم مذاکره کننده ایران نوشت: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قالیباف در فضای مجازی نوشت: «در صداوسیما گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می‌بستند تا تیم مذاکره‌کننده به سوییس نرود.

اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.»

قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.