به گزارش شهرآرانیوز، چهارمین دوره نمایشگاه خوشنویسی «گلاب اشک» با ارائه مجموعهای از سطرنویسیهای ترکیببند ماندگار محتشم کاشانی، با قلم شکستهنستعلیق استاد علیاکبر رضوانی و تذهیب و قطعهبندی فاطمه رضوانی، در نگارخانه رضوان افتتاح خواهد شد.
این مجموعه هنری با تمرکز بر بازآفرینی بصری اشعار محتشم کاشانی که از مهمترین مرثیههای ادبیات فارسی در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است به نمایش درخواهد آمد.
این نمایشگاه هنری فردا، یکشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۵ ساعت ۱۷ با حضور علاقمندان به هنر و مکتب عاشورایی در نگارخانه رضوان، واقع در کوهسنگی ۱۷، پلاک ۱۶افتتاح خواهد شد و علاقمندان تا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۵، فرصت دارند همهروزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ میتوانند از این آثار بازدید نمایند.