به گزارش شهرآرانیوز، در راستای توسعه زیرساختهای آموزشی و ارتقای دانش تخصصی مربیان، هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی میزبان یکی از بزرگترین آزمونهای درجه ۳ مربیگری بدنسازی و فیتنس بود. این آزمون که روز جمعه ۵ تیرماه در محل دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد، با حضور چشمگیر بیش از ۸۰۰ شرکتکننده، نشاندهنده عطش بالای علاقهمندان به کسب مدارک تخصصی در این رشته است.

این رویداد با حمایت مستقیم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و همکاری نهادهای مختلف از جمله ادارهکل ورزش و جوانان استان و فرمانداری مشهد، در بستری استاندارد و با رعایت دقیق پروتکلهای آموزشی برگزار گردید. نظارت بر روند اجرای آزمون بر عهده نمایندگان فدراسیون، خانمهای شجاعی، تمیزکار و صفری بود تا دقت و عدالت در ارزیابی داوطلبان تضمین شود.
مدیریت اجرایی این آزمون که با حجم بالای شرکتکنندگان با چالشهای فراوانی همراه بود، به مدیریت سرکار خانم شهسوار (مشاور هیأت استان) و همکاری تیم متخصص شامل خانم تبریزی (نایبرئیس بانوان)، آقای سرابی (رئیس کمیته آموزش)، آقای جوانبخت (رئیس کمیته پیشکسوتان) و آقای رجبی (رئیس کمیته اجرایی) انجام شد.
شایان ذکر است با توجه به حساسیتهای تقویم آموزشی، بخش عملی این آزمون برای جلوگیری از تداخل با آزمون کنکور کارشناسی ارشد، به اوایل مردادماه موکول شده است.