حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اوج هیجان لیگ برتر والیبال در ورامین و ارومیه

  • کد خبر: ۴۳۷۰۵
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
اوج هیجان لیگ برتر والیبال در ورامین و ارومیه
عصر امروز هفته سوم لیگ برتر والیبال با ۷ مسابقه آغاز می‌شود
به گزارش شهرآرانیوز؛ سومین هفته از لیگ برتر والیبال، جام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد. در این هفته تیم والیبال هورسان رامسر که هفته گذشته به‌دلیل صادرنشدن کارت بازی بازیکنان تیم شهروند اراک موفق به کسب یک برد فنی شد، با قرعه استراحت روبه‌روست.


سایپا تهران - راهیاب ملل کردستان

سایپای «کارخانه» همچنان با قدرت جلو می‌رود. نارنجی‌پوشان با ستاره‌هایی که دارند، تاکنون عملکرد خوبی داشته‌اند و برد هفته گذشته مقابل شهداب، روحیه این تیم را بالاتر هم برده است. با‌وجود اینکه کارخانه برای رسیدن تیمش به هماهنگی ایده‌آل نیازمند زمان است، به نظر می‌رسد با همین شرایط هم کار برای آن‌ها چندان سخت نباشد. سایپایی‌ها در هفته سوم باید میزبان راهیاب ملل کردستان باشند؛ تیمی که در ۲ هفته گذشته ۲ شکست در کارنامه خود دارد. شاگردان آرش صادقیانی بسیار دیر تمرینات خود را آغاز کردند، اما با این‌حال در ۲ هفته ابتدایی نمایش خوبی داشتند که با پیروزی همراه نبود. کردستانی‌ها جنگنده بازی می‌کنند و می‌خواهند دست پر تهران را ترک کنند. باید منتظر ماند و دید آیا خودروسازان اجازه خودنمایی به نماینده کردستان می‌دهند یا خیر؟


شهرداری ارومیه - پیکان تهران

رویارویی شهرداری ارومیه و پیکان همیشه یکی از بازی‌های جذاب لیگ والیبال بوده است؛ حتی در چند سال اخیر که پیکانی‌ها دست به جوان‌گرایی زده‌اند، اما انگیزه زیادی در این مسابقه دارند. شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری و مشتی ستاره ۲ هفته خیلی خوب را پشت‌سر گذاشته است و اصلا دلش نمی‌خواهد که پیکان ترمز موفقیت‌هایش را بکشد. در طرف مقابل، پیکانی‌ها وضعیت خوبی ندارند.
 
خودروسازان تهرانی با هدایت محمد ترکاشوند از ۲ هفته گذشته یک شکست مقابل هراز و یک پیروزی خیلی سخت مقابل شهرداری گنبد در کارنامه دارند. در هفته گذشته که روز چهارشنبه برگزار شد، شاگردان ترکاشوند در یک مسابقه پرتنش و طولانی، گنبد را شکست دادند و حالا باید راهی ارومیه شوند. باید دید که آیا مشکل پیکان در پست پاسور حل شده یا اینکه همچنان کرونا مانع حضور پاسور‌های این تیم می‌شود؟


شهرداری قزوین - آذر‌باتری ارومیه

شهرداری قزوین با هدایت مسعود آرمات یک رفت‌و‌برگشت عجیب به لیگ والیبال داشت، اما سرانجام توانست سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند. قزوینی‌ها در هفته اول با شهرداری ورامین روبه‌رو شدند که نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند و در هفته دوم هم با قرعه استراحت روبه‌رو شدند. شاگردان آرمات حالا آمادگی خوبی دارند و قرار است نخستین میزبانی خود را نیز تجربه کنند. از طرفی تیم آذرباتری در ۲ هفته گذشته ۲ شکست را متحمل شده است. نبرد شهرداری قزوین و آذرباتری ارومیه نبرد تازه‌واردهاست. با‌وجود اینکه آذرباتری در ۲ هفته گذشته بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شده است، قزوینی‌ها این شانس را دارند تا در نخستین میزبانی لیگ‌برتری خود، نخستین پیروزی‌شان در لیگ امسال را نیز جشن بگیرند.


شهروند اراک - خاتم اردکان

تیم عجیب شهروند اراک در هفته سوم میزبان خاتم اردکان است. اراک در هفته اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در هفته دوم به‌دلیل صادرنشدن کارت بازی بازیکنانش نتوانست مقابل هورسان به میدان برود. حالا در هفته سوم باید دید که آیا این تیم می‌تواند نخستین بازی‌اش در لیگ امسال را تجربه کند یا خیر؟ اراکی‌ها قرار بود هفته گذشته با هدایت احمد لاهوتی در رامسر بازی کنند، اما بعد از اتفاقاتی که برای این تیم رخ داد، لاهوتی هم از سمت خود استعفا کرد تا تیم شهروند روی نیمکت نیز دچار مشکلاتی باشد.


شهرداری ورامین - شهداب یزد

جذاب‌ترین بازی هفته احتمالا در ورامین برگزار خواهد شد؛ جایی که شهرداری ورامین میزبان شهداب خواهد بود. فصل گذشته هدایت ورامینی‌ها برعهده عمده غیاثی بود و حالا او باید روی نیمکت شهداب بنشیند و در سالن گلعباسی مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. ورامینی‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند و شهدابی‌ها نیز یکی از تیم‌های مدعی لیگ امسال به‌شمار می‌روند.


فولاد‌مبارکه سپاهان - لبنیات هراز آمل

سپاهانی‌ها همچون فصل گذشته چراغ خاموش و بی‌سروصدا پیش می‌روند. طلایی‌پوشان با هدایت رحمان محمدی‌راد در ۲ هفته گذشته ۲ پیروزی کسب کردند و حالا هم باید از هراز آمل میزبانی کنند. اصفهانی‌ها که از نظر مهره و بازیکن وضعیت خوبی دارند و یکی از تیم‌های مدعی امسال به‌شمار می‌روند، باید از هرازی میزبانی کنند که تاکنون یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است.


فولاد ایرانیان سیرجان - شهرداری گنبد

سیرجانی‌ها هفته گذشته هراز را در آمل مغلوب کردند تا خط‌و‌نشانی جدی برای سایر حریفان بکشند. گنبدی‌ها، اما در هفته‌های ابتدایی بدشانس بودند. آن‌ها هفته اول مقابل شهداب شروع خوبی داشتند، اما در‌نهایت بازنده شدند و در هفته دوم هم به‌سختی نتیجه را به پیکان واگذار کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->