قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

ویدال، خرید جدید اینترمیلان

  • کد خبر: ۴۳۹۲۲
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
ویدال، خرید جدید اینترمیلان
آرتور ویدال از بارسلونا جدا شد و به اینتر پیوست.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، آرتورو ویدال عصر روز گذشته پس از توافق برای جدایی از بارسلونا در شهر میلان به زمین نشست و قرار است این بازیکن صبح روز دوشنبه تست‌های پزشکی خود را برای انتقال به اینتر انجام دهد.

هافبک ملی پوش شیلیایی مورد استقبال طرفداران نراتزوری تیز قرار گرفت. طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت، باشگاه بارسلونا سرانجام موافقت کرده که برای فروش ویدال به اینتر به جای دریافت رقم یک میلیون یورو، بند پاداشی به این رقم در قرارداد او گنجانده شود.
 
حالا ویدال دوباره زیر نظر سرمربی مورد علاقه اش آنتونیو کونته بازی خواهد کرد. آن‌ها با هم در یوونتوس کار کردند و ویدال در ۱۱۱ بازی تحت هدایت کونته ۳۴ گل زده و ۱۹ پاس گل نیز ارسال کرد.
 
ویدال در پایان فصل و پس از روی کار آمدن رونالد کومان در فهرست مازاد بارسا قرار گرفت و پس از یکی دو هفته مذاکره با سران باشگاه، قراردادش را فسخ کرد و امشب وارد میلان شد تا با اینتر قراردادش را رسما امضا کند.

او در پیامی ویدیویی نیز این مساله را تایید کرد. با قطعی شدن جدایی ویدال از بارسا، لیونل مسی نیز از او خداحافظی کرد.

مسی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «قبلا تو را از مصاف‌های رودرروی مان می‌شناختم و همیشه نیز عالی بودی، ولی سپس این شانس را داشتم تا تو را شخصا و از نزدیک بشناسم و این بار بیشتر مرا شگفت زده کردی. این دو سال چیز‌های زیادی را با هم به اشتراک گذاشتیم و تو خودت را بیشتر به من ثابت کردی. غیبتت در رختکن بارسا حس خواهد شد. برایت بهترین‌ها را در تیم جدیدت آرزو دارم و به زودی یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.»

ویدال هم در پاسخ به مسی نوشت: «بی نهایت متشکرم. بازی کنار تو که بهترین تاریخ هستی، برایم غرورانگیز بود. ممنون بابت این دوستی و به زودی یکدیگر را خواهیم دید.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->