حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پاختاکور ازبکستان، قرعه مطلوبی برای پرسپولیس

  • کد خبر: ۴۴۹۷۲
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
پاختاکور ازبکستان، قرعه مطلوبی برای پرسپولیس
قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، روز گذشته برگزار شد و بر‌این‌اساس پرسپولیس ایران از ساعت‌۲۱:۱۵ روز چهارشنبه در استادیوم جاسم بن‌حمد به‌مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ براساس قرعه‌کشی دیروز، ۲ نماینده عربستان (النصر عربستان، الاهلی عربستان) نیز از ساعت‌۱۷:۱۰ همان روز برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.
 
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است از این مرحله، فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) در لیگ قهرمانان آسیا استفاده شود. تیم ازبکستانی که یکی از تیم‌های قدرتمند این دوره لیگ قهرمانان محسوب می‌شود، در مرحله گروهی و در هر ۲ بازی رفت‌و‌برگشت، موفق شد شهرخودرو را شکست دهد و سنگین‌ترین شکست آسیایی این تیم را رقم بزند. این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی هم استقلال را شکست داد و حالا امیدوار است که مقابل تیم‌های ایرانی هت‌تریک کند؛ اما یحیی و شاگردانش دوست ندارند رؤیاهایشان در آسیا به این زودی تمام شود و می‌خواهند انتقام ۲ تیم ایرانی دیگر را از پاختاکور بگیرند.


انتقام باخت پس از ۵۱۳ روز

شاگردان یحیی گل‌محمدی در‌حالی روز چهارشنبه در مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای چهارمین‌بار در تاریخ دیدار‌های این باشگاه به‌مصاف پاختاکور خواهند رفت که فصل گذشته و زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی قرمز‌ها بود، مقابل حریف ازبک خود موفق به کسب برتری نشدند. دیدار رفت این ۲ تیم در تهران و روز چهاردهم اسفند ۹۷ با تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید.
 
در بازی رفت پرسپولیس با گل آفساید حریف در‌نهایت موفق شد با گل‌زنی بودیمیر این بازی را به تساوی بکشاند و یک‌امتیاز کسب کند. در بازی برگشت که در تاشکند برگزار شد، پرسپولیس در غیاب شجاع خلیل‌زاده به‌مصاف پاختاکور رفت و باوجود بازی خوبی که ارائه داد و حملات پرتعداد مهاجمان این تیم، در دقیقه‌۸۶ با گلی که سرگیف، مهاجم پاختاکور، به ثمر رساند، با نتیجه ۱ بر ۰ بازی را به تیم ازبک واگذار کرد تا شانس صعود از دور گروهی مسابقات را از دست بدهد. قرمز‌ها حالا امیدوارند بتوانند در این مرحله با شکست پاختاکور، باخت تلخ سال قبل را برابر این تیم جبران کرده و به جمع ۴ تیم برتر آسیا صعود کنند.


مطهری: پرسپولیس اهدافی فراتر از لیگ ایران دارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم اهدافی بزرگ‌تر از لیگ ایران دارد و می‌خواهد در آسیا به قهرمانی برسد. حمید مطهری روز گذشته و بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان درباره مصاف این تیم با پاختاکور گفت: به نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید دغدغه حریفش را داشته باشد و به این فکر کند که به چه تیمی برمی‌خورد.
 
تیم ما از هر قرعه‌ای استقبال می‌کرد، چون هدف بزرگ‌تری داریم. تیم‌هایی که به مرحله یک‌چهارم نهایی آمده‌اند، بسیار قدرتمند هستند و شایستگی لازم را دارند. پاختاکور تیم قدرتمندی است و از الان آن‌ها را آنالیز می‌کنیم تا با شناخت کافی برابر آن‌ها بازی کنیم. آن‌ها فوتبالی فیزیکی و قدرتی ارائه می‌دهند و تیم خوبی هستند. ما می‌توانیم تیم خودمان را ریکاوری و آماده بازی کنیم تا از نظر تاکتیکی، به شرایط خوبی برسیم و روز چهارشنبه با انجام یک بازی قبال‌احترام، برنده بازی باشیم.
 
مطهری درباره آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: یکی از هدف‌گذاری‌های ما این است که به‌عنوان آخرین تیم، قطر را ترک کنیم و به فینال برسیم. باید فراتر از لیگ ایران فکر کنیم. به هدف خودمان نزدیک شده‌ایم، اما هنوز فاصله داریم و باید تلاش کنیم تا به هدف خودمان برسیم. وی با اشاره به اعترض باشگاه پرسپولیس برای کارت قرمز سیامک نعمتی گفت: سیامک نعمتی کاری انجام نداد و ناعادلانه کارت قرمز گرفت. امیدوارم ای‌اف‌سی به این موضوع رسیدگی کند و همان‌طور که بن‌عطیه بخشیده شد، سیامک نعمتی هم بخشیده شود.


هویسترا: به تیم‌های ایرانی عادت کردیم

پیتر هویسترا، مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان، درباره قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب گفت: هر چهار‌تیمی که به این مرحله رسیده‌اند، واقعا تیم‌هایی قوی هستند و از نظر کیفیت یکسان‌اند. قبل از قرعه‌کشی برای ما فرقی نداشت با چه تیمی بازی می‌کنیم. وی درباره قدرت تیم پرسپولیس که حریف روز چهارشنبه پاختاکور خواهد بود، گفت: پرسپولیس تیمی قدرتمند است که السد را شکست داد. آن‌ها تیم خوبی هستند و قهرمان ایران شده‌اند. ما برای تقابل با آن‌ها آماده‌ایم.
 
پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که با آن‌ها تقابل خواهیم کرد و ما به تیم‌های ایرانی عادت کردیم و این یک امتیاز مثبت برای ماست. هویسترا درباره اینکه هتل آن‌ها با پرسپولیس یکی است، گفت: بله، در فوتبال همه با هم دوست هستیم و باید این‌طور باشد؛ اما بازی متفاوت است و هر ۲ تیم دنبال برد هستند و یک بازی پرهیجان خواهد بود. وی درباره وضعیت سرمربی تیمش که دچار کرونا شده است، گفت: او هر روز بهتر و بهتر می‌شود و از‌این‌نظر خوش‌حالیم. امیدوارم ریکاوری او کامل شود و شاید او بتواند روز بازی جزو تیم باشد. اینجا به‌خوبی به او می‌رسند و معالجه او به‌خوبی انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->