اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

کریمی و اسفندیار در سوئیس

  • کد خبر: ۴۵۳۷۴
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کریمی و اسفندیار در سوئیس
دو ملی پوش والیبال ایران در سوئیس دست به توپ خواهند شد
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال گرین یارد ماسیک بلژیک با دو ملی پوش ایرانی خود جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار اوایل هفته آینده عازم سوئیس می‌شود تا در دور اول مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا با حریفانی از سوئیس و بلاروس بازی کند. آنان در روز اول با قرعه استراحت این بخت را دارند که بازی دو حریف پیش روی خود را آنالیز کنند و در روز‌های جهارشنبه و پنج شنبه آینده به مصاف رقبای خود بروند.
شانس گرین یارد در این مرحله که از سه شنبه آینده شروع خواهد شد، زیاد است، اما کسب دو سهمیه باقیمانده در میان تیم‌های سرشناسی، چون ترنتینو ایتالیا، دینامو مسکو و یاسژبسکی لهستان برای راهیابی به مرحله نهایی کاری است، بس سخت و دشوار. کریمی و اسفندیار با وجود دیر پیوستن به تیم جدیدشان و گذراندن دوران قرنطینه در همین مدت کم، به خوبی توانسته اند خود را با تمرینات جول باکس انگلیسی هماهنگ کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->