امروز چه کسی پاسخگوی بازیکنان تیم والیبال شهروند اراک است؟

  • کد خبر: ۴۵۵۰۱
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
امروز چه کسی پاسخگوی بازیکنان تیم والیبال شهروند اراک است؟
رقابت‌های لیگ برتر والیبال شروع نشده شاهد حذف و کناره گیری تیم‌ها شده است و شهروند اراک اولین تیمی است که بعد از هفته چهارم رقابت‌ها تصمیم به کناره گیری گرفته است!
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال، تیم شهروند اراک را از لیگ برتر سال ۹۹ حذف کرد. گویا این اقدام به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی انجام شده که اعلام کرده است این اداره کل نمی‌تواند هزینه‌های تیم شهروند را تامین و به تعهدات این تیم عمل کند، زیرا در استان برای این موضوع همکاری لازم وجود ندارد.
امروز (شنبه) تیم شهروند اراک از برنامه مسابقات حذف و جدول لیگ برتر والیبال مردان ایران به‌روزرسانی شد و بر این اساس، تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد و پیکان تهران یک پله صعود در جدول داشتند. از سوی دیگر، تیم لبنیات هراز آمل دو پله سقوط و تیم‌های هورسان رامسر و راه‌یاب ملل کردستان نیز یک پله سقوط در جدول را تجربه کردند.
باید از مسئولان اراکی پرسید که آیا آن‌ها قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر نمی‌دانستند هزینه‌ تامین این تیم را ندارند؟ آن‌ها که توان اداره کردن یک تیم را ندارند اصلا چرا برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند؟
کسی به فکر بازیکنان و کادر فنی این تیم نیست که حالا بدون تیم چه باید بکنند؟ اگر مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی قبل از شروع رقابت‌ها وضعیت این تیم را درست بررسی می‌کرد و همان زمان تصمیم به منحل کردن تیم می‌گرفت حداقل شاید بازیکنان این تیم می‌توانستند با دیگر تیم‌ها به توافق برسند و یک فصل را از دست ندهند! الان چه کسی پاسخگوی بازیکنان این تیم است؟ فدراسیونی که بدون بررسی شرایط تیم‌ها فقط به منظور بالا بردن تعداد تیم‌ها اجازه حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را صادر کرد یا مسئولان استانی که بدون بررسی این تیم را روانه مسابقات کردند تا ۴ هفته از مسابقات نگذشته بفهمند توانایی اداره کردن این تیم را ندارند؟! امروز چه کسی پاسخگوست؟
رقابت‌های لیگ برتر باید یک فرقی با مسابقات محلات داشته باشد! اگر همین تیم سال بعد دوباره اعلام آمادگی کند باز هم فدراسیون بدون هیچ محدودیتی اجازه ورود آن‌ها را صادر خواهد کرد.‌ ای کاش مسئولان فدراسیون قانونی تصویب کنند که در آن تیم‌ها نتوانند به راحتی وارد لیگ شوند و به راحتی هم از آن خارج شوند. وقتی قانون سفت و سختی وجود داشته باشد مسئولان استان‌ها و باشگاه‌ها هم حساب کار دست شان می‌آید که به همین راحتی‌ها نمی‌توانند از لیگ کنار بکشند و برای همین قبل از لبیک گفتن شرایط شان را درست ارزیابی می‌کنند. تیمی که وارد لیگ می‌شود اجازه خروج ندارد و اگر هم بخواهد خارج شود باید ضرر و زیان پرداخت کند چرا که فدراسیون و دیگر تیم‌ها برای هر دیدار برنامه ریزی می‌کنند و کلی وقت و انرژی برای برگزاری یک بازی هدر می‌رود و نباید نسبت به آن بی اعتنا بود و به راحتی از کنار آن گذشت. باید برای تیم‌هایی که پابند به تعهدات شات هستند و با جدیت در رقابت‌ها حضور می‌یابند ارزش قائل شد، بدون شک کنار کشیدن تیم‌ها با این شکل و رویه بی احترامی به فدراسیون و دیگر تیم هاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->