ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

گوگل از گوشی هوشمند پیکسل ۵ با پشتیبانی از 5G رونمایی کرد

  • کد خبر: ۴۵۵۲۴
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
گوگل از گوشی هوشمند پیکسل ۵ با پشتیبانی از 5G رونمایی کرد
گوگل در رویداد «Launch Night In» گوشی هوشمند پیکسل ۵ با پشتیبانی از 5G را معرفی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز،گوگل در رویداد «Launch Night In» گوشی هوشمند پیکسل ۵ با پشتیبانی از 5G را معرفی کرده که در مقایسه با نسل قبل تغییراتی به ویژه در چیپست و دوربین را تجربه کرده است.

پیکسل ۵ در مقایسه با نسل قبلی خود دو تفاوت عمده دارد. اول این که قلب تپنده پیکسل ۵ چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G (به همراه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی) است که میان‌رده‌ای قدرتمند به حساب می‌آید و دیگر خبری از چیپست پرچمدار نیست. تفاوت مهم دیگر در مجهز شدن به دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی است؛ در حالی که نسل قبلی به دوربین تله فوتو مجهز شده بود. اما در عین حال زوم با دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی و با کمک الگوریتم هوش مصنوعی گوگل انجام می‌شود.

دوربین اصلی در واقع نه پیکسل‌های بزرگی برای عکس‌برداری شبانه با کیفیت دارد و نه رزولوشن بالا برای زوم با کیفیت؛ اما در عوض گوگل مشابه نسل‌های قبلی پیکسل تلاش کرده با کمک الگوریتم‌های خاص خود عکاسی با کیفیتی را در اختیار کاربران بگذارد.  این دوربین از لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره می‌برد و گشودگی دیافراگم f۱.۷ دارد. علاوه بر این پیکسل ۵ اولین گوشی پیکسل است که از فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر پیکسل ۵ ابعاد ۶ اینچی دارد و از این نظر بین پیکسل ۴ با نمایشگر ۵.۷ اینچی و پیکسل ۴ اکس ال با نمایشگر ۶.۳ اینچی قرار می‌گیرد. رزولوشن نمایشگر هم +۱۰۸۰p است و علاوه بر این از نرخ رفرش ۹۰ هرتز و +HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند.

نیروی مورد نیاز پیکسل ۵ از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌شود.  از دیگر مشخصات پیکسل ۵ باید به پشتیانی از وای‌فای ۶، پورت USB-C، پشتیبانی از شارژ وایرلس معکوس (برای شارژ دیگر گوشی‌ها)، گواهینامه IP۶۸ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، اسپیکر استریو و بهره‌مندی از مودم X52 برای اتصال به شبکه‌های مخابراتی ۵G اشاره کرد. پیکسل ۵ اولین موبایلی است که با اندروید ۱۱ روانه بازار می‌شود. قاب پشتی و فریم گوشی هم از آلومینیوم ساخته شده است.

پیش فروش پیکسل ۵ از امروز شروع شده و از ۲۴ مهر در ۹ کشور عرضه می‌شود. قیمتی که گوکل برای این گوشی در نظر گرفته ۷۰۰ دلار است و افرادی که تا پیش از روز ۲۳ مهر گوشی را پیش خرید کنند یک هدفون بیسیم بوز QuietComfort 35 II هم دریافت خواهند کرد؛ البته تا زمانی که موجودی به اتمام نرسیده باشد.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->