مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است وزیر صمت: حجم واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم | افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است هزار و ۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی در طرح نوروزی خراسان رضوی تشکیل شد بودجه زیارت برای ۴ شهر زیارتی، تنها ۳۵۰ میلیارد تومان در جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت چه گذشت؟ (۲۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قاب گوشی از کجا بخریم؟ +عکس

  • کد خبر: ۴۵۸۰۲
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
قاب گوشی از کجا بخریم؟ +عکس
امروزه یکی از نیاز های هر فردی که تلفن همراه هوشمند دارد استفاده از لوازم جانبی موبایل مانند قاب گوشی و دیگر ملزومات آن است که کارایی لوازم الکترونیکی خود را افزایش دهد .

گزارش آگهی

خرید لوازم جانبی موبایل امروزه از خرید گوشی تلفن همراه نیز مهمتر شده با توجه به وضعیت گرانی قیمت گوشی و عدم توانایی خرید بعضی از افراد به گوشی های هوشمند گران قیمت تصمیم آنها بر این است که با تغییراتی در ظاهر گوشی خود مانند تعویض قاب و یا تعویض گلس گوشی خود از خرید گوشی جدید صرف نظر کنند .

در ادامه به این مبحث بیشتر خواهیم پرداخت ...

در خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال بودن کالا اولویت اصلی هر شخصی برای خرید آن است زیرا لوازم جانبی های فرعی و جنس های متفرقه به مرور زمان یا به شکل ظاهری خیلی بدی کم رنگ شده و یا پوست پوست میشوند که این مورد برای این افراد قابل پذیرش نیست و موجب دلزدگی میشوند .

شرکت های سازنده تلفن همراه و لوازم جانبی معتبر در هنگام ساخت قطعات مورد نیاز از استاندارد هایی مشخص شده طبق اصول ساخت آن محصول برای تولید کالاهایشان استفاده میکنند .

این در حالی است که برای ساخت اجناس تقلبی هیچ توجهی به این استاندارد ها نمیشود و تمرکز بیشتر سازندگان اجناس تقلبی در راستای ایجاد شباهت ظاهری کالا به کالای اصل صرف میشود .

طبق قانونی که در اجناس اصلی و مرغوب صدق میکند این سه هستند :

هزینه بیشتر ، عمر بیشتر ، کیفیت بیشتر

شما با هزینه بیشتر لوازم جانبی را دارید که عمر بیشتری دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این ویژگی ها سبب میشود که دیگر نگران خراب شدن آن نباشید .

این موضوع را نباید نادیده گرفت که طول عمر و کیفیت کالای تقلبی حتی شاید تا یک سوم کالای اصلی هم نباشد . مهمترین دلیل تاکید کمپانی های معتبر دنیا در استفاده از لوازم جانبی اصل امنیتی است که این کالاها و ملزومات اطمینان کاربر را جذب کنند

برای مثال میتوان به باطری های تقلبی اشاره کرد که شما با انداختن این باطری های بی کیفیت و همچنین ارزان قیمت نسبت به مدل های اصلی آن سلامت خود و گوشی خود را تهدید کنید .

با استفاده از باطری گوشی تقلبی امکان انفجار گوشی در صورت شما و یا منفجر شدن خود گوشی حین شارژ که باعث از بین رفتن گوشی و یا در نهایت آسیب زدن به خود شما میشود .

شما با استفاده از باطری تقلبی در حال حمل یک بمب ساعتی هستید و هر لحظه در خطر این موارد قرار دارید .

نمیشود گفت که شما از قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل استفاده نمیکنید این یک امری امکان ناپذیر است و استفاده از آنها به عنوان مکمل کننده گوشی تلفن همراه یک امر مشخص و واضح است .

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اطلاعات در عصر حاضر افراد به فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات نیاز دارند .

اگرچه ممکن است حافظه های داخلی تلفن همراه این فضا را برای کاربران فراهم کنند اما نگه داشتن حجم زیادی از این اطلاعات میتوانند در کنار هم تنها با تکیه بر حافظه داخلی ممکن است کمی زیاده خواهی باشد . در نتیج استفاده از یک کارت حافظه خارجی یا همان رم گوشی بسیار سودمند و مفید واقع میشود .

موقع خرید گوشی موبایل هوشمند به محض اینکه گوشی را در دستان خود گرفتید خود را به این تصمیم وا خواهید داشت که برای گوشی خود یک محافظ تلفن همراه تهیه کنید که جلوی ضربه های ناگهانی و آسیب رسانی به گوشی شما همچنین به زیبایی گوشی شما بیافزاید .

اگرچه کیفیت گوشی های تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است و تبلیغات و هزینه های زیادی برای مقاوم سازی آنها انجام میشود . اما باز هم احتمال آسیب این دستگاه های گران قیمت را نباید نادیده گرفت .

خرید یک کاور و یا قاب گوشی زیبا ضمن اینکه به گوشی شما زیبایی میبخشد از آسیب دیدن آن جلوگیری کرده و شمارا از پرداخت هزینه های گزاف برای خرید گوشی تلفن همراه وا میدارد و با همان گوشی خود ظاهر جدیدتری را تجربه کرده و لذت میبرید .

قاب گوشی هم انواع مختلفی دارد و هر کدام جنس خاصی و طراحی متفاوتی دارد .

بعضی قاب ها از جنس سیلیکون ساخته شده است بعضی از جنس TPU و برخی از آنان از Boter  که هر کدام از اینها برای گوشی شما زیبایی و مقاومت بسیار بالایی را به همراه دارد .

 

و اما دیگر لوازم جانبی ضروری موبایل که بسیار کاربردی هستند ...

 

هندزفری ها، باتری موبایل، پاوربانک، مونوپاد و … از دیگر لوازم جانبی موبایل هستند که این روزها نقش پر رنگی در بین دیگر لوازم جانبی پیدا کرده اند. این ابزار و لوازم جانبی، بسیاری از نیازهای کاربران در شرایط مختلف را برآورده کرده و کارها را برای آن ها راحت تر کرده اند.

در فروشگاه اینترنتی قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل مسترکیس هر لوازم جانبی که شما نیاز داشته باشید ما برای فروش داریم و امکان پرداخت درب منزل را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و امیدواریم بتوانیم خدمت گذار خوبی برای شما سروران عزیز باشیم .

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->