گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس
سرخط خبرها

در پایان لیگ برتر دوومیدانی تیم پلیمر خرم آباد با مربی و دوندگان مشهدی سوم شد

  • کد خبر: ۴۵۸۴۴
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
در پایان لیگ برتر دوومیدانی تیم پلیمر خرم آباد با مربی و دوندگان مشهدی سوم شد
پرونده رقابت‌های دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران و پس از پشت‌سر‌گذاشتن ۳ مرحله بسته شد و سپاهان اصفهان برای نخستین‌بار قهرمانی این مسابقات را جشن گرفت.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دوندگان مشهدی به کار خود با پیراهن استان‌های دیگر در آخرین مرحله از لیگ برتر دوومیدانی بانوان پایان دادند. پرونده رقابت‌های دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران و پس از پشت‌سر‌گذاشتن ۳ مرحله بسته شد و سپاهان اصفهان برای نخستین‌بار قهرمانی این مسابقات را جشن گرفت.

در این رقابت‌ها سپاهان توانست گوی سبقت را از دانشگاه آزاد و پلیمر خلیج فارس خرم آباد برباید که این، پایانی بر روند قهرمانی‌های پیاپی دانشگاه آزاد در دوومیدانی زنان ایران بود. امسال در‌حالی‌که نماینده مشهد در بین مدعیان عنوان قهرمانی حضور نداشت، اما سرمربی فصل قبل تیم مشهد و دوندگان بومی راهی استان‌های دیگر شدند تا بتوانند در لیگ عملکرد خود را محک بزنند و البته بعد از ماه‌ها تعطیلی، کسب درآمد کنند. حمیده جوان به‌همراه چند ورزشکار خود در تیم پلیمر خلیج فارس برای استان لرستان به میدان رفتند که در پایان این تیم سکوی سومی مسابقات را از آنِ خود کرد.

در مراسم پایانی این رقابت‌ها که ۱۷ تیم و ۲۵۰ ورزشکار در آن شرکت داشتند، جام قهرمانی و جوایز تیم‌های برتر با حضور دوومیدانی‌کاران حاضر در لیگ اهدا شد. سپاهان اصفهان با ۷۰۴امتیاز قهرمان و دانشگاه آزاد با ۶۱۵امتیاز نایب قهرمان شدند. پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نیز با ۵۷۹امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. هیئت تهران با ۲۳۴امتیاز، سلکتور با ۱۸۶امتیاز، خراسان شمالی با ۵۴امتیاز، هرمزگان با ۴۶امتیاز و اصفهان با ۲۶امتیاز نیز مقام‌های چهارم تا هشتم را کسب کردند.

شهریور سال گذشته بود که تیم بانوان خراسان رضوی بعد از ۵ سال دوری از لیگ باشگاه‌های دوومیدانی کشور، با نام باشگاه شهر مشهد راهی این رقابت‌ها شد و توانست رده سوم کشور را از آنِ خود کند. سال گذشته نیز حمیده جوان هدایت تیم مشهدی را برعهده داشت و امسال به‌دلیل بی‌پولی و نبود حمایت مالی در خراسان رضوی راهی استان دیگری شد و همین عنوان، اما این بار برای خرم‌آبادی‌ها کسب شد.


رکورد‌شکنی دختران استان

در سومین و آخرین مرحله از این رقابت‌ها، دختران مشهدی رکوردشکنی نیز کردند. در ماده ۳ هزار متر با‌مانع فاطمه سیما شادکام، دونده تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، موفق شد رکورد ملی جوانان حدیثه رئوف را با ثبت زمان ۱۱:۲۳.۵۶دقیقه ارتقا دهد. در دوی ۸۰۰ متر حدیثه رئوف، دونده مشهدی، دیگر‌رکورد ملی رده سنی نوجوانان را با ثبت زمان ۲:۱۵.۹۳‌دقیقه جابه‌جا کرد. رئوف در مرحله دوم نیز رکورد ملی نوجوانان را از آنِ خود کرده بود.


۷ نقره و ۶ برنز، حاصل تلاش مشهدی‌ها

در مرحله سوم غیبت معنا‌دار حمیده اسماعیل‌نژاد، دونده استان، که برای سپاهان اصفهان به میدان می‌رفت، غافل‌گیرکننده بود و در غیاب او دیگر حریفان توانستند بعد از فصیحی عناوین دوم و سوم را کسب کنند. زهرا مرادی از تیم خلیج فارس در ۴۰۰ متر نایب‌قهرمان شد. تکتم دستاربندان و حدیث رئوف در ۱۵۰۰ متر دوم و سوم شدند. بهاره جهان‌تیغ، دیگر‌مشهدی لیگ در تیم سیستان، در این ماده ششم شد. سمیرا خداترس و فاطمه سیما‌شادکام در ۵ هزار متر به‌ترتیب سوم و چهارم شدند. در ۸۰۰ متر تکتم دستاربندان، نایب‌قهرمان شد و حدیثه رئوف نیز سوم شد و ساجده فانی، یکی از دوندگان بومی، نیز از هیئت تهران هفتمی این ماده را به دست آورد. در ماده ۴‌در‌۱۰۰ متر امدادی پلیمر خلیج فارس توانست جایگاه خود را ارتقا دهد و نایب‌قهرمان این رقابت شود.

در ۲۰۰ متر زهرا مرادی از پلیمر سوم شد و فائزه آشورپور که برای اصفهانی‌ها به میدان می‌رفت، هشتم شد. در ۳ هزار متر نیز فاطمه سیماشادکام دوم شد و سمیرا خداترس عنوان سومی را کسب کرد. در ۴‌در‌۴۰۰ متر امدادی نیز دونده‌های تیم پلیمر، سکوی دوم را به دست آوردند. در ادامه مدال‌هایی که مشهدی‌ها کسب کردند، نرگس رستگار از تیم هیئت تهران در ۱۰۰ متر با‌مانع نایب‌قهرمان شد و الهه سیفی در ۴۰۰ متر سوم شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->