ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دختران مشهدی با پیراهن تیم خلیج فارس درخشیدند

  • کد خبر: ۴۲۴۲۵
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
دختران مشهدی با پیراهن تیم خلیج فارس درخشیدند
با‌وجود اینکه مشهدی‌ها امسال در لیگ برتر دوومیدانی بانوان تیمی نداشتند، اما دختران ورزشکار خراسان‌رضوی با پیراهن تیم‌های دیگراستان‌ها درخشیدند و به عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی رسیدند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مرحله اول رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان، پس‌از طی ۲ روز و جابه‌جاشدن ۵ رکورد باشگاهی در تهران به پایان رسید. در پایان اولین مرحله، سپاهان اصفهان در ۱۰ ماده در رده نخست قرار گرفت. پس‌از آن، تیم‌های پلیمر خلیج‌فارس و دانشگاه آزاداسلامی هرکدام ۶مقام نخست به دست آوردند. این مسابقات قرار است در ۳ مرحله پیگیری شده و درنهایت، باشگاه قهرمان مشخص شود. گفتنی است ۳۰شهریور و اواسط مهر، مراحل دیگر این رقابت‌ها دنبال می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های پلیمر خلیج‌فارس، دانشگاه آزاد‌اسلامی، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سلکتور، دانشگاه یزد، هیئت تهران، هیئت قم، مازندران، کهگیلویه‌وبویراحمد، لرستان، خراسان‌جنوبی، هیئت سیستان‌وبلوچستان، هیئت هرمزگان، هیئت اصفهان، ناشنوایان، خراسان‌شمالی و مرکزی حضور دارند که جای نماینده مشهد خالی است. بااین‌حال، مشهدی‌ها و قهرمانان استان بیکار ننشسته و با پیوستن به تیم‌های دیگر، مدال‌های رنگارنگی برای باشگاه‌های خود به دست آوردند.


کسب ۱۱ عنوان اول تا سومی توسط مشهدی‌ها

حمیده جوان، مربی مشهدی ملی‌پوشان، که فصل پیش هدایت تیم شهرش را برعهده داشت، امسال با امضای قراردادی، به تیم پلیمر خلیج‌فارس که متعلق به لرستان و خرم‌آباد است، پیوست. او چندین ملی‌پوش و قهرمان مشهدی را نیز به‌همراه خود به تیم پلیمر برد که همین ورزشکاران توانستند برای تیمشان رتبه دوم را در مرحله نخست به ارمغان آورند.

تکتم دستاربندان در ماده ۱۵۰۰ متر به میدان رفت و توانست در رده دوم قرار بگیرد و نایب‌قهرمان شود. حدیثه رئوف، دیگرمشهدی تیم پلیمر، نیز در رده پنجم این ماده قرار گرفت. دستاربندان، اما در ماده ۸۰۰ متر توانست برای نماینده خرم‌آباد یک مدال طلا و عنوان قهرمانی کسب کند و همشهری او یعنی رئوف نیز جایگاه سومی را از آن خود کرد. ساجده فانی، دونده مشهدی، که برای تهران به میدان آمده بود نیز در رده هفتم قرار گرفت.
در ماده ۵۰۰۰ متر، مشهدی‌ها از رسیدن به سکو ناکام ماندند و سمیرا خداترس و فاطمه‌سیما شادکام پنجم و ششم شدند. اما این ۲ ورزشکار در ۳۰۰۰ متر بامانع، توانستند به‌ترتیب عناوین دومی و سومی را کسب کنند. در همین ماده، بهاره جهانتیغ که او نیز از خراسان‌رضوی است، این بار برای تیم سیستان‌وبلوچستان دوید، اما در رده پنجم جای گرفت.
 
در ماده ۴۰۰ متر زهرا مرادی، دونده مشهدی، به عنوان سومی دست یافت و در ماده ۴۰۰ متر بامانع، نایب‌قهرمانی را به دست آورد. الهه سیفی نیز در این ماده چهارم شد. حمیده اسماعیل‌نژاد، اما برخلاف دیگرمشهدی‌ها، جذب تیم فولاد مبارکه سپاهان شده است و توانست در ۱۰۰ متر نایب‌قهرمانی کسب کند. او در ۲۰۰ متر نیز برای سپاهان به عنوان سومی دست یافت. پلیمر خلیج‌فارس با هدایت مربی مشهدی در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی، به قهرمانی رسید. این تیم، ولی در ماده ۴ در ۱۰۰ متر موفق نبود و چهارم شد. فائزه عاشورپور دیگردونده مشهدی که برای سپاهان اصفهان به میدان می‌رود، در ماده ۱۰۰ متر بامانع، به نایب‌قهرمانی رسید.


رکورد‌هایی که شکسته شد

نکته شایان‌توجه در این دوره از رقابت‌ها، شکسته‌شدن رکورد باشگاهی دوی ۱۰۰متر بود. فرزانه فصیحی در جریان روز نخست این مسابقات، با ثبت زمان ۱۱.۶۸ثانیه رکورد این ماده را که پیش‌ازاین با زمان ۱۱.۶۹ثانیه در اختیار مریم طوسی بود، شکست. بانوان در روز نخست و در ۲ ماده دیگر نیز رکورد باشگاهی را شکستند؛ در پرتاب چکش، زهرا عرب‌رستمی با پرتابی به‌طول ۵۵.۱۷، رکورد سابق این ماده را (۵۳.۸۸متر) که در دست ریحانه آرانی بود، جابه‌جا کرد. پریسا عرب نیز در ۵۰۰۰متر با ثبت زمان ۱۷:۳۲.۶۳دقیقه، رکورد سابق این ماده را (۱۷:۴۰.۵۷) که متعلق به خودش بود، شکست. فاطمه محیطی‌زاده در هفت‌گانه، ۴۲۱۰امتیاز به دست آورد و رکورد ملی جوانان را که پیش‌ازاین با امتیاز۳۹۰۴ در دست خودش بود، ارتقا داد. همچنین مهسا میرزاطیبی در پرش‌بانیزه رکورد ۳.۹۱متر را ثبت کرد و رکورد ملی این ماده را که با ۳.۹۰ در اختیار خودش بود، شکست. این رکوردشکنی‌ها پس‌از تأیید تست دوپینگ ثبت می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->