هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

نگاهی به آخرین شماره هفته‌نامه TechLife

  • کد خبر: ۴۵۸۴۷
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
نگاهی به آخرین شماره هفته‌نامه TechLife
هفته‌نامه TechLife در آخرین شماره خود به سراغ شرکت تسلا و وعده جدید ایلان ماسک رفته است.
شهرآرانیوز - تسلا که بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو‌های برقی در جهان است در چالش بعد خود وعده داده است حداکثر ظرف ۳ سال آینده باتری‌هایی عرضه کند که قیمت تمام شده خودرو‌ها را به صرفه‌تر کند و همچنین با هر بار شارژ آن ها، رانندگان بتوانند مسافت‌های بسیار بیشتری را طی کنند. براساس برآورد‌ها خودرو‌های تسلا با باتری‌های جدید در هر بار شارژ می‌توانند ۸۰۰ کیلومتر جابه جا شوند. در دنیای شرکت‌های فناوری، پس از آنکه مایکروسافت با حکم حکومتی آمریکایی‌ها وارد معامله با تیک تاک چینی‌ها شد، اکنون در تلاش برای خرید یک شرکت تولیدکننده بازی‌های دیجیتال است. شرکت Zenimax که تولید بازی‌های معروفی نظیر Doom را در کارنامه خود دارد با قیمت ۵/۷ میلیارد دلار به مالکیت مایکروسافت درمی آید تا زنجیره پانزده میلیونی مشترکان این شرکت بتوانند به جمع کاربران Xbox اضافه شوند. مایکروسافت به زودی و در مقابل PlayStation ۵ سونی، از محصول جدید خود تحت عنوان Xbox سری X رونمایی خواهد کرد که دست ودل بازی آن‌ها در خرید شرکت‌های کوچک‌تر را معنادارتر می‌کند. شرکت اپل که در سال جاری میلادی و با شیوع کووید ۱۹ همانند بسیاری دیگر از شرکت‌های حوزه فناوری با چالش‌هایی مواجه شده بود، قصد دارد iPAD را که از آن به عنوان محبوب‌ترین تبلت جهان یاد می‌شود به روزرسانی و پالایش کند. ارتقای کیفیت تصاویر دوربین فیلم برداری تا ۴K، صفحه نمایش و ضخامت و وزن کمتر تنها گوشه‌ای از این تغییرات هستند.
 
 
در ادامه تجمعات و درگیری‌ها علیه عملکرد پلیس آمریکا، به تازگی روزنامه لس آنجلس تایمز به مدارکی دست یافته است که نشان می‌دهد پلیس این ایالت بیش از ۳۰ هزار مرتبه از سامانه‌های تشخیص چهره استفاده کرده است. حریم خصوصی، نحوه برداشت داده‌ها و همچین سطح دسترسی افراد به بانک‌های اطلاعاتی ناشی از این استفاده برای فعالان حقوق مدنی بسیار حائز اهمیت است. بررسی‌های آن‌ها نشان می‌دهد این فناوری‌ها به ویژه در تشخیص هویت زنان و افراد رنگین پوست دچار خطا می‌شود و می‌تواند افراد بی گناه زیادی را گرفتار کند.
 
 
برای دانلود شماره جدید این مجله روی لینک زیر کلیک کنید:
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->