استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

مشتریان پروپاقرص بشار رسن را بشناسید

  • کد خبر: ۴۶۴۱۹
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
مشتریان پروپاقرص بشار رسن را بشناسید
بشار رسن با توجه به پیشنهادهایی که از تیم های قطری دارد و البته بدقولی و دروغگویی مدیران پرسپولیس می تواند به راحتی از سرخ های پایتخت جدا شود.
به گزارش شهرآرانیوز، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس این روز‌ها خواستار پرداخت مطالباتش است. او ماه گذشته قراردادش را با سرخ پوشان تمدید کرد، ولی بندی در قرارداد جدیدش وجود دارد که در صورت پرداخت نشدن ۱۲۰ هزار دلار از مطالباتش تا امروز (۲۰ مهر) این بازیکن می‌تواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند.

سایت اسپورت عراق خبر داد رسن، هافبک ملی پوش عراقی و عضو پرسپولیس امروز (یکشنبه ۲۰ مهر) منتظر است تا تکلیف پرداخت مطالباتش مشخص شود و در صورت عدم پرداخت مبلغ موردنظر این بازیکن، قراردادش را فسخ می‌کند.

این رسانه عراقی از اسامی باشگاه‌های قطری که به دنبال شکار هافبک پرسپولیس هستند، پرده برداشت و نوشت: الریان و العربی دو مشتری جدی رسن هستند. وی در صورت عدم پرداخت مطالباتش، این بازیکن راهی یکی از این تیم‌های قطری می‌شود.

العربی در این فصل مهرداد محمدی و مهدی ترابی را در ترکیب خود دارد. رسن در صورت انتقال به این تیم دوباره همبازی ترابی می‌شود.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->