محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قالیباف: بورس یک فرصت برای جذب نقدینگی است

  • کد خبر: ۴۶۴۵۴
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
قالیباف: بورس یک فرصت برای جذب نقدینگی است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بورس یک فرصت بزرگ برای جذب نقدینگی و جهت دهی آن به سمت پروژه‌های ملی است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با فعالان بازار سرمایه پس از شنیدن دغدغه‌های آنان در این زمینه، اظهار داشت: باید با شناخت محیط استراتژیک در شرایط فعلی و با همکاری یکدیگر، به یک اتفاق نظر و فهم مشترک نسبی در خصوص بازار‌های حوزه اقتصادی برسیم.
 
رئیس مجلس در ادامه بورس را یک فضای زنده دانست و گفت: ما در مجلس معتقدیم در تمام امور باید به شفافیت، هوشمندی، مردمی سازی و کارآمد سازی توجه داشته باشیم.

قالیباف همچنین پیشنهاد داد، جمعی از فعالان بازار سرمایه برآیند بورسی باشند، یعنی جمعی از بخش‌های حقیقی و حقوقی با گذاشتن وقت، ارتباط مداوم در این زمینه داشته باشند.

وی به بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: می‌خواهیم بدانیم فعالان بازار سرمایه از بودجه سال ۱۴۰۰ چه چیزی می‌خواهند و آنان باید پیشنهادات و نکته‌های خود را به ما ارائه کنند.

رئیس مجلس در ادامه گفت: بسیار مهم است که بازار سرمایه استقلال خودش را داشته باشد و این بازار باید برنامه اش را برای برنامه هفتم توسعه ارائه کند.

قالیباف افزود: ما در بورس باید مسایل مختلف اجتماعی، فرهنگی، محیط زیستی، سیاسی و امنیتی را در نظر بگیریم.

وی همچنین با اشاره به برنامه تلویزیونی میدان با موضوع کارآفرینی گفت: صدا وسیما باید چنین برنامه‌هایی مشابهی را داشته باشد.
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->