نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تمرین شاداب شهرخودرو در اصفهان

  • کد خبر: ۴۶۶۲
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲
تمرین شاداب شهرخودرو در اصفهان
شاگردان گل محمدی امروزبه مصاف سپاهان می روند

تیم فوتبال شهر خودرو خراسان که برای برگزاری یک بازی دوستانه به شهر اصفهان رفته است، عصر دیروزیک جلسه تمرینی را در این شهر برگزار کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که تا اینجای مسابقات نتایج خوبی گرفته‌اند و همچنان جزو تیم‌های بالای جدول لیگ برتر هستند، دیروز در هوای خوب نصف جهان، تمرین شادابی برگزار کردند.
در این تمرین ابتدا یحیی گل‌محمدی دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد و از آن‌ها خواست با جدی‌گرفتن تمرینات و جدیت در آن، خودشان را مهیای حضور در ادامه لیگ و مسابقات سخت پیش‌رو کنند. پس از صحبت‌های سرمربی تیم شهرخودرو، بازیکنان به گرم‌کردن پرداختندو سپس به 2 گروه تقسیم شدند و به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. سانتر از جناحین و شوت‌زنی، از بخش‌های ویژه تمرین دیروز شهر خودرو در اصفهان بود که گل محمدی با دقت آن را زیرنظر داشت و در مواقع لازم، نکات مختلفی را به بازیکنان تیمش گوشزد می‌کرد. داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های تیم شهر خودرو، نیز تمرینات ویژه‌ای برای مهدی رحمتی و سایر گلرهای تیم در نظر گرفته بود.اکبر صادقی، علی نعمتی و حسین مرادمند از بازیکنان آماده تمرین دیروز شهرخودرویی‌ها در اصفهان بودند که با چند غایب به این شهر رفته‌اند تا امروز به‌مصاف سپاهانی بروند که در 2 سال اخیر رابطه خوبی با باشگاه مشهدی داشته و این بازی، سومین دیدار دوستانه این 2 تیم در یک‌سال‌ونیم اخیر به‌شمار می رود. اولین بار در نیم فصل سال قبل بود که شاگردان امیر قلعه‌نویی به مشهد آمدند و در دیداری دوستانه به‌مصاف تیم گل‌محمدی رفتند. نایب‌قهرمان لیگ امسال هم در ابتدای فصل و پیش از شروع مسابقات، مسابقه‌ای دوستانه در مشهد با شهرخودرو داشت که موفق شد این تیم رابا نتیجه 2بر1 مغلوب کند. در انتهای تمرین دیروز مشهدی‌ها در اصفهان، کادر فنی 2 تیم شهرخودرو خراسان و سپاهان با یکدیگر روبه‌رو شدند که یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی به خوش‌وبش با یکدیگر پرداختند. همچنین داوود فنایی و مهدی رحمتی برخورد دوستانه‌ای با امیر قلعه‌نویی داشتند و دقایقی با یکدیگر صحبت کردند. شهرخودرو خراسان عصر امروزبعد از انجام بازی دوستانه خود با تیم فوتبال سپاهان، بلافاصله به مشهد برمی‌گردد تا بعد از یک روز تعطیلی، تمرینات خود را دنبال کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->